Mamman til Joachim Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Jeg har vært på tidlig ultralyd og alt så bra ut. Er 11+6 uker på vei så det stemte med det jeg trodde. Var bare helt fantastisk å se babyen vinke til meg. Sambo fikk ikke vært med denne gangen:-( Nå kan jeg bare fortsette å nyte svangerskapet videre.
Gjest Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Så deilig! Var selv på ul i dag og alt så bra ut, var kjempe gøy å se den lille ligge der å røre på seg, hehe :-P
Tnica Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Skal selv på UL i morgen, da er jeg 12+1, og har lurt veldig på om det da er mulig å få se kjønnet? Hadde du mulighet til dette?
Gjest Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Hvis han/hun er veldig flinke kan de se kjønnet men det er svært sjeldent..
bonatoti Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Hei Er det spesiell grunn til at dere har vært på UL så tidlig? jeg er 11 uker på vei...og har fått innkalling til UL først i oktober jeg..
Tnica Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Bonatoti: Tror vel de fleste tar tidlig UL fordi de er så spente på å få se den lille peanøtten. Også er det selvsagt de som har mistanke om at noe er galt med spiren. Jeg for min del tok UL i uke 8 bare fordi jeg hadde så lyst til å se at det var liv der inne og UL nå i uke 12 tar vi for å sjekke mtp downs ol. Så for min del er det mest fordi vi er så spente og synes det er alt for laang tid å vente helt til uke 18!
Gjest Skrevet 20. august 2009 #7 Skrevet 20. august 2009 Jeg hadde en MA sist jeg ble gravid så har tatt noen ul for å se at alt er bra, slapper mye mer av nå :-)
Mamman til Joachim Skrevet 20. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2009 Hei igjen. Jeg tok ultralyd så tidlig for å sjekke mht downs og slikt. Begynner å bli "gammel" så ville være på den sikre siden. Og så var jeg nyskjerrig på livet der inne også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå