Arya Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Hei, Trenger noen råd... har hørt en gang at man kan teste graviditet med EL test. Er det noen som vet noe mer om det? LItt om situasjonen min... Nå har vi vært prøvere i godt over et år og hadde en MA i uke 12 vinter. Har begynt hos gyn for utredning, og jeg var til blodprøvetagning syklusdag 24 (progresteron) denne mnd. Idag ringte legen og sa at jeg hadde testet pos på el denne mnd. Denne syklusen fant jeg ikke EL via eggløsningstest, og trodde det var fortapt. Idag, på syklusdag 26 tok jeg en eggløsningstest for moro skyld.. og den var positiv (digital). Jeg har ikke graviditetstest hjemme.. og er selvsagt litt oppspilt nå. Noen som har opplevd det samme? her er charten min hvis noen har peiling på temping: http://www.fertilityfriend.com/home/132738
2010 Mammaen Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Hei! Har ikke selv erfart dette, men har hørt om flere som har fått positiv el-test ved graviditet, fordi disse testene også slår ut på hcg. Siden du har hatt EL er det nok ikke usannsynlig at du er gravid : ) Jeg synes du bør komme deg avgårde på apoteket og kjøpe en graviditetstest! Lykke til! Jeg har troen på deg : )
Arya Skrevet 19. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2009 Tusen takk - jeg krysser fingre og tæs nå.. ti hi. jeg får komme meg på apoteket ila dagen da
2010 Mammaen Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 JA! Hold oss oppdatert på hvordan det går med deg da : ) Spennende dette!
Arya Skrevet 19. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2009 Heisann! Da har jeg nå vært på apoteket og kjøpt graviditetstest... som jeg nettopp tok og som viste et stort blått kryss!!!!!!!!!!!!!!!!!! HURRA - jeg er endelig gravid Nå krysser jeg bare fingrene for at vi får beholde spiren denne gangen, og får et april/ mai barn.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Så utolig gøy og høre, masse grattis med spiren og kos deg masse i tiden fremover. Og be den klore seg godt fast og vokse seg stor og fin:)
Arya Skrevet 19. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2009 tusen takk . Er fortsatt i sjokk - men dette er kjempegøy
2010 Mammaen Skrevet 19. august 2009 #8 Skrevet 19. august 2009 Så utrolig gøy! Gratulerer! Jeg hadde virkelig troen på at dette gikk din vei :-D Og det tror jeg det kommer til å gjøre i fortsettelsen også! Lykke til videre og kos deg med tanken på en liten i magen : )
Arya Skrevet 19. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. august 2009 Tusen takk 2010-håpet Lykke til du også!!! Håper vi sees inne på 1. tri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå