Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Kanskje du vil se på meg også? Flere barn? Evt når og kjønn.. Jeg 291266 han 170564
Ainahel1 Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 hei hei:-) skal se på deg på søndag=) er sliten nå. god helg:)
Ainahel1 Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 hei, beklager at det tok så lang tid før jeg så på deg.!! får fram at det er forandringer under veis:)(positive) men pass på...får også opp noe om en krangel...og at du må passe på hva som blir sagt!!.. ser ut som det kommer en liten en til;) men tror ikke det skjer før på nyåret.... (ikke ta alt for god fisk...er ny på dette ennå) klem Aina Helen:)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #8 Skrevet 30. august 2009 Så morsomt! Tusen takk. Om du har mulighet,-ser du noe om kjønn? Det der med krangel var nok et godt tips,-kanskje mora mi som er sur på meg for ar vi ikke har vært sammen på en stund....Snakker med ho idag eller i morra,-da skal jeg ikke la meg lure til å krangle hehe. Ha en fin dag:) Marit Helen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå