EndeligLine 01.06.2010 Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Er det noen som har erfaring med om det er noen forskjell i resultat på hvor mange egg som som ble tatt ut etter når på dagen Puregon settes? Satte den på ettermiddagen sist gang. Skal i gang med forsøk nr 2. Forrige gang var det bare ett egg som overlevde, så jeg fikk ingen på frys.
MK73 Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Hei, Line. Nei, tidspunktet betyr ingenting. Det som er viktig er jo at kroppen får jevnlig tilførsel av hormoner, når på døgnet sprøyten settes betyr ikke noe. Det er jo også derfor at vi hører om forskjellige rutiner; noen setter den om morgenen, andre om ettermiddagen og andre om kvelden. Lykke til! Det er faktisk mest vanlig å ikke få egg på frys, har jeg lest et sted - og det skal bare et gullegg til (jeg har hatt 5 ordinære forsøk og kun fått egg på frys to ganger, dvs den ene gangen ble de ødelagt av frysemaskinen, så da ble det kun det ene fryseforsøket likevel). En venninne av meg fikk faktisk ut bare et egg - men det ble befruktet, delte seg om det skulle, satte seg fast, og jammen kom det et fint barn ut 8,5 mnd senere :-)
gull-håp Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 bare du setter sprøytene på samme tid hver dag så tror ikke jeg det skal ha noen betydning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå