Gå til innhold

Dolly Duck - er du innom her ennå?

sara66

Anbefalte innlegg

Hei Dolly,

Lurer på hvordan det går med deg og dine. Er hverdagen litt slitsom eller går det greit? Det må jo være travelt med to så tette... (?)

Grunnen til at jeg spør er fordi vi gjerne ville høre litt hva man kan forvente seg med en liten en til. Må være så ærlig å innrømme at kiloene fra svangerskapet for 2 år siden ikke har forsvunnet, og føler dermed at helsen/kondisjonen ikke er helt på topp. Synes ofte det er tøft nok med en liten frøken, og lurer veldig på om vi kan håndtere to små.......

Var du forresten ikke bekymret for alt som kunne skje i et nytt svangerskap, - med tanke på barna du allerede har? Jeg har begynt å tenke på det. Redd for at noe skal skje som gjør at jeg ikke kan være der for den lille vi allerede har - og som vi har det så fint med.

Fint om du har noen kommentarer - om det er i positiv eller negativ retning!

Håper ellers alt er bra med alle!

klem fra

• 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei sara66.

Jeg var på bim-treff i går, og da sa hun ene at noen hadde spurt etter meg for en tid tilbake.

Jeg har ikke vært her inne på flere måneder, som du ser... Er fryktelig travelt med de to små, ja!

Grunnen til at vi har fått det så travelt, er mest at lille frøken snart 2 år, ble tatt ut av barnehagen i august fordi vi flyttet til mine foreldre for en liten periode. Men perioden har blitt lenger, og hun har nå vært hjemme med meg og bebisen i ca 4 måneder...

Dagene flyr. Oda (som nå er snart 22 mnd) har hatt sammenhengende ørebetennelse siden juni, så hun gråter dag og natt. Har hatt 4 pencillinkurer og venter nå på øreoperasjon, håper vi får den før jul. I tillegg er lille Sofus på 5 måneder (snart 6), en slik som skal ammes annenhver time HELE DØGNET... så jeg har vært totalt utslitt. Med en mann som jobber dag og natt i tillegg, har det vært stritt!

Men også veldig mye kjekt med de to. Nå begynner de nesten å leke med hverandre, selv og stroresøster overser lillegutt det meste av tiden... Gleder meg til neste sommer, da kommer de til å ha stor glede av hverandre!

Jeg hadde vel ikke så mange flere redsler med sistemann enn de andre. Men vi fikk dårlige odds på duo-testen, så vi tok fvp i tillegg. Det hjalp. Den var altså helt fin, og lillegutt er helt normal!

Det var en ekstra sikkerhet med fvp da jeg skulle ha Sofus, fordi jeg da kunne forberede meg dersom han ikke var frisk.

Men konklusjon på å få så tette barn: Veldig travelt, og veldig kjekt!

Nå hyler de i kor, så jeg må ta dem. Lykke til!

=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...