Gjest Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 tror egentlig ikke det har klaffet... så da er det bare å vente på tanta!
Gjest Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 krysser fingrene for oss! Har dere prøvd lenge eller??
Victoria Everglot Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Nei, skal ikke skryte på meg det. Hehe... Har ikke brukt noe den siste mnd og er litt usikker på når mensen kommer. Ca denne helgen. Ble operert i sommer så er litt usikker på når siste mens var. Man merker at det skjer noe her nede nå. sikkert tia som kommer... Dere da?
Gjest Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 vi har vært prøvere i 9 mndr, men kan ikke si vi har PRØVD i alle pp... Har hatt 2 -3 mndr med sykdom, et opphold på 8 uker (da jeg var gravid utenfor livmor) og giftet oss ... men nå synes jeg det er på tide med et lite kjærlighetsbarn tror nok mensen kommer her også!§ Men er 3 stk som har spådd at jeg kan være gravid nå... så hbar jo seff et lite håp...
Alt-er-mulig Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Ja da er vi flere som venter. Har akkurat sluttet på pillen og bestemt oss for å prøve... Har alltid fått mensen etter klokka hver eneste mnd, men de siste mnd har det vært en dag senere så nå er det torsdag (fredag). I dag morges var endelig dagen jeg kunne teste ut i fra gammel dag men den var negativ:-( Tenkte det var bedre enn å pine seg selv, og venter man kommer mensen hvertfall IKKE. Skuffelsen var ENORM!! Hvordan alle får tiden til å gå mellom hver gang man kan prøve på nytt er ufattelig! Håper lykken står dere bi!
Gjest Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 da var jeg ca i rute... lutealfase på 13. dager, og mensen har såp vidt meldt sin annkomst! Da vet jeg i hvertfall at kroppen fungerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå