Ainahel1 Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Har noe problemer med å vite når jeg har ikm da jeg har sykluser på alt fra 21 dager til 33 dager... (i fjor hadde jeg opp til 60 dager ett par ganger!!) har polycystiske ovarier :S men nå har gyn bynt å ta blodprøver av meg på syklus dag 20 for å prøve å finne el... fant ikke el forrige gang:S (men fikk tr....) noen som vet om man får tr uten el? karnsje jeg ikke hadde hadt el innen syklus dag 20 da jeg hadde syklus på 33 dager... skal inn denne mnd også å se.. men nå har jeg bestillt el tester og grsviditetrs tester på nett. (får ikke pergo før sambo har testet spermen...og det må vi gjøre på ett sykehus som er 1.5timer unna oss...og di tar bare i mot testene annenhver tirsdag på morgenen mellom 8-10... mens sambo jobber og får ikke fri på en god stund...han er annleggsmaskinfører og de har mange annlegg for tiden) :S måtte bare få det ut;)
Gjest Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Hei. Jeg har desverre ofte tr uten å ha hatt el... :/ Kjipe greier, særlig siden de ikke finner cyster heller... Så ikke noe pco/pcos hos meg. Skjønner godt at du er frustrert.
Ainahel1 Skrevet 19. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2009 ok...ja har så lyst til å få pergo...men ikke enkelt når ikke gyn vil gi meg det før sambo har blitt testet... håper jeg finner el når testene kommer i posten;)
Gjest Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Har det samme problemet der jeg også, mannen må testes, og jeg driver nå å bearbeider han for å si det sånn Han gruer seg nok litt til akkurat det ja. Jeg har bare prøvd el-tester fra clearblue, sånne digitale. Og gjennom et halvt år fant jeg el én gang.. Lykke til med el-testinga, og husk å ikke stress med det, da forskyver el seg garantert Klem
Ainahel1 Skrevet 19. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2009 takk for det:-) karnsje vi kan følge med hverandre? c",)
rødt&blått Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Jeg vet ikke hva du mener med tr, men uansett høres det litt frustrerende ut.. Jeg har samme sykluslengder som deg, men har også hatt så korte som ned til 17 dager nå i sommer! Legen min mener det ikke er noe "galt" de gangene jeg har vært der til gu. Vet ikke helt om de kan påvise/avbekrefte noe sånt uten å ha tatt ul, men vi har nå ett barn fra før av, så jeg har ikke stått på akkurat for å få sjekket skikkelig. Men det er noe dritt med så ustabile sykluser, spesielt nå som vi skal prøve igjen på nr.2.
Ainahel1 Skrevet 19. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2009 ja det er tante rød;) i fjor hadde jeg noen sykluser som var oppe i 60dager... :S men men...vi får bare prøve har vi sex annenhvær til hvær tredje dag må vi vel treffe en gang;) (vis jeg har el da...)
rødt&blått Skrevet 19. august 2009 #9 Skrevet 19. august 2009 Samme som meg det året jeg skulle bli gravid med førstemann.. Men fordelen dengang til tross for at jeg hadde 1,5-2mndrs-sykluser var at jeg faktisk kjente at jeg hadde EL. Nå kjenner jeg ingenting og er redd jeg ikke har noe EL.. Slår ikke ut på el-tester heller, men har jo ikke tatt de hver dag da.. Da jeg gikk på p-ring, hadde jeg relativt stabile sykluser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå