Gå til innhold

Hvor mye lakris må jeg spise for å klare å gå på do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å, et par hundre gram må det nok være. Og det må være EKTE lakris. Den syntetiske lakrisen mye gotteri i dag inneholder hjelper ikke! Ekte lakris finner du i litt mer kostbart gotteri og først og fremst på apoteket.

Skrevet

Panda lakris har effekt. 200 gram = mageknip og altfor mange kalorier

Skrevet

Siden man ender med MAGEKNIP er dette nettopp beviset på at virkningen ikke er helt optimal!

Skrevet

Nei, det er tegn på at det blir for mye

Skrevet

Hvis du ikke greier å gå på do, burde du dra på apoteket å kjøpe microlax med en gang! Jeg prøvde med lakris, og ALT annet, men endte med at jeg ble innlagt på sykehuset.. Og dèt var vondt det!

Skrevet

eller svisker. Svisker hjelper bedre har jeg hørt.

Skrevet

Og vann. Det hjelper ikke med svisker om du ikke drikker vann. Det er i bunn og grunn alltid viktig å få i seg nok væske for å kunne klare å gå på do, for å bæsje.

Skrevet

Kjøp frukt&fiber tyggeterninger på helsekost. De er helt naturlige, og funker sånn at du tar en terning før du legger deg, så kommer du på do morgenen etter.Sikkert som banken. Har brukt disse i evigheter, de er helt suverene mot hard og treg mage!

Hvis det er krise, reis å kjøp en microlax ja!

Skrevet

Tror man skal være forsiktig med lakris. Det øker blodtrykket, visstnok.

Gå for noen av de andre rådene her istedenfor, eller linfrø. Det skal visst hjelpe. Men da må du huske å drikke mye vann til :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...