Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Hei Aina.. Kunne du tatt en titt på meg og sett når jeg blir gravid? Jeg er født 30.01.72 Min mann er født 08.08.84 Vår sønn er født 12.07.07 Vi har så lyst på et barn til.. På forhånd takk.
Ainahel1 Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 hei...ganske ny på dette så ikke ta alt for god fisk;) Tror det vil skje om noen mnd...rundt jule tider + - ...c",)
Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 19. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2009 Så moro å få svar så raskt.. Rundt juletider ja.. Fikk for en stund siden en spådom om graviditet i november.. Kan du dobbelsjekke? Sønnen vår ble unnfanget i november '06. Så om dette klaffer blir det akkurat 3 år mellom dem.. Kan jeg stille et kontrollspm? Vurderer min mann å bytte jobb? På forhånd takk.
Ainahel1 Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 ja får fram november....men ikke helt sikker på når i november... vet ikke om han vil bytte jobb...men ser ut som dere vil ha det greit i en stund framover...karnsje noe sammenkommster med kjenntfolk. ser også ut som at dere får det greit økonomisk... men som sagt så er jeg ny på dette å ikke helt sikker. sså ikke ta alt for god fisk;)
Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 19. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2009 Takk for fine tilbakemeldinger.. Lykke til fremover med spåingen din.. Må si jeg er litt misunnelig på dere som kan dette.. Ser du noe arbeidsbytte på meg i fremtiden? Min mann kommer nok til å jobbe i firmaet han jobber for, så derfor var det at jeg spurte om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå