Gå til innhold

Jentenavn som passer til storebrødrene Daniel & Julian

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Av jentenavnene dine syns jeg Sarah, Isabell, Evelina og Olivia er nydelig navn ;-) Ville kanskje valgt mellom Isabell, Evelina og Olivia, da jeg syns det er altfor mange som heter Sarah. Lilly-Mari, Rosana og Henriette liker jeg ikke. Jenny er pent, men litt kjedelig.

Alle de passer til storebrødrenes navn :-)

Mine favoritter er

Adriana

Olivia

Isabel

Isabella

Evelina

Mira

Maria

Madeleine

Nathalie

Nicoline

Emma

Mathilde

Tilla

Milla

Tilda

Celina

Melina

Julie

Julia

Daniel og Julian er forresten veldig fine navn :-)

Tusen takk, kom gjerne med flere Navn som Emma, Celina, Milla osv er veldig fine.. men så populære akkurat nå... Vil ha et litt orginalt..men ikke sånn at det blir rart hehe

Liker a- endelser på jentenavn, så istedenfor Nicoline--- Nicolina :)

Enig med Sarah-- Det har vært et navn som jeg har likt helt siden jeg var liten, men veldig vanlig da..

Leah

Amelia

Melina

Celina - Er ikke populært nå.. har det egentlig vært det i Norge?

Madeleine

Victoria

Michelle

Cilla

Tilla

Tilda

Tomine

Melissa

Vanessa

Julie og Julian passer dårlig, med tanke på JULIAn :-P

Annonse

Annonse

Vi har nok ikke helt sammenfallende smak, men Amalie falt ned i hodet på meg da jeg leste brødrenavnene; syns det har en klang som som matcher; det er kanskje den -iel -lia, -lie varianten av siste stavelse?

Daniel, Julian, Amalie

Evt. Marielle eller Olivia

Av alle nevnt over liker jeg best Olivia, Isabell (a), Beatrice, Sophia, Mariell, Emily, Charlotte, Elvira... så kommer det en lang liste med ok navn men sånn som Tilda, Othilie osv blir for nymotens for meg hehe..Jeg trenger litt lang tilvenning...

Veldig ok å høre med andre enn familie og venner, for deres mening blir mer personlig...lettere å bli litt forværma om mora ens ikke kan fordra navnet man foreslår hehe.. så holder familie utenfor i navnevalg

Hmm sjekket mitt ynglingsnavn gjennom tidene.. Sarah med h heter "bare" 2500 i Norge (men i tilegg 7000 tror jeg det var uten H) Julian er mer vanlig enn jeg trodde, rundt 1700.. Daniel 14000 men ikke det store sjokket det.. Men Daniel er mer klassisk og ikke noe motenavn.. Ingen i den store barnehagen hans som heter det.

Kom gjerne med mer forslag, bare glad for det :)

Sarah med h er best syns jeg :) Det er mest internasjonalt og ikke like vanlig som Sara.

Daniel, Julian og Sarah passer bra :)

Ellers er Olivia, Isabell(a), og Sophia de jeg liker best på din liste :)

det første jeg tenkte var

daniel,julian og isabella helt nydelig:)

daniel,julian og linea fint men kansje litt oppbrukt??

danial,julian og melina står fint sammen:)

men uanset hvor mye jeg prøver å tenke på navn som passer til julian og daniel ,faller jeg tilbake på isabella

Jeg elsker Isabell og Isabella, men faktisk så mange rundt meg av famlie og venners barn som heter det at jeg ikke føler det er noe alternativ som blir riktig for meg. Linnea er jo helt på topp sammen med Emma så de er ikke aktuelle for meg..

Har du noe mer? Føler du er inne på noe her Alvilde :)

ja ok men det er jo kjedelig at du ikke kan bruke isabella

hmmm hva med

daniel,julian og victoria

daniel,julian og carolina

daniel,julian og helena ( det passet også utrolig bra syns jeg å helena er et nydelig navn :)

daniel,julian og christina ( det var også veldig fint sammen syns jeg )

daniel,julian og veronica

daniel,julian og linda maria ( det syns jeg er så utrolig fint sammen, å linda betyr Myk, slank, vakker. maria har ukjent betydning. det høres kansje kjedelig ut,men tenk litt på navnet,kansje du faller for det?? )

daniel,julian og aurora

daniel,julian og elina

må bare si du har nydelige navn på guttene dine. jeg har 2 jenter når jeg ble gravid så skulle min hete daniel men det ble som sagt 2 jenter:=)

ikke enkelt med navn altså men hvis jeg skulle valgt så hadde jeg tatt

helena

christina eller linda maria

tror jeg... men det er ikke enkelt..

Maria har jeg alltid likt

Linda -80 talls syns jeg

Evelina har jeg vurdert men da som mellomnavn, faktisk det første jeg tenkte på...

Lurer på om denne jenta får noe navn i tide.. Er så i tvil

hehe

Sanne liker jeg veldig godt, men ikke riktig navn på mi jente

Amanda er litt for fjongt

Andrea kan jeg ikke ha for da blir det bare en av ungene mine som ikke blir oppkalt etter faren sin.. (Andrè som mellomnavn)

JA JEG ER KOMPLISERT hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...