Sjørøveren&Brumlen Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Litt rart spm kanskje, men begynte plutselig å tenke på det.. mykje rart en skal no tenke på om dagane :-p Fantorangusen min er i allefall VELDIG kilen, over alt i grunn :-p
månestråle32 Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 yngste min er veldig kilen!!! skal ingenting til, bare ta av body og han hyler av latter :9 Storejenta mi ble egentlig ikke kilen før hu var ett år, og skjønte mer at det skulle være moro....
Studine mevik Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Stormegutten min er 2mnd og ikke kilen. Vet jo ikke om han blir det etterhvert, men foreløpig kikker han bare litt rart på meg når jeg prøver å kile han
Ranni Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Prinsen på 4,5 mnd er kilen noen ganger. Han kan hyle høyt når pappa koser ham på naken mage med skjeggstubber eller mamma biter ham i tærne (hehe, ja, vi finner på mye rart), men noen ganger får også vi et sånt "hva er det dere holder på med, egentlig"-blikk :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå