Live-engangtil Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Og i dag kom mensen:-( Kun 2 pp nå, men jeg kjenner jeg er litt redd likevel for å havne opp på samme måte som sist. Da gikk det to år fra vi startet til jeg ble gravid..og jeg blir ikke yngre.. 35 snart nå.
Ainahel1 Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Da krysser jeg fingrne for at det går fortere for dere denne gangen c",)
Victoria Everglot Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Hei! Det tar helt sikkert ikke 2 år denne gangen også. Det håper jeg ikke for deres del. Vet det er sykt vanskelig, men prøv å ikke tenk for mye på dette, da tror jeg det bare tar ennå lenger tid pga stress. Kos dere, gjør hyggelig ting sammen så kommer det fortere enn du aner. Er selv prøver nå med nr.3. Håper ikke mensen kommer nå de nærmeste dagene... Men da er det bare å se fremover. Masse lykke til!!!
Live-engangtil Skrevet 19. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2009 Hvor lenge har dere prøvd på nr 3 nå? Jeg måtte inn på forumet her igjen. Satt her mye våren, sommeren og høsten 2006 - da var jeg helt på felgen etter da snart to års prøving med nr 2. Nr 1 har en annen far (og det gikk svært svært greit, dessuten var jeg ung da:-). Kanskje jeg og han jeg er gift med har dårlig "match":-( Lykke til du også:-)
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Hei du, har du vurdert å gå til fastlegen din og be om å få Pergo eller noe? Jeg mener du har en sak å komme med, siden det tok deg så lang tid å bli gravid sist. 35 er ingen alder, og hvis det tok to år i 2006, var det i hvert fall ingen alder å snakke om da. Lykke til uansett, spire blir det nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå