#Linnea er straks storesøster# Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 er 12+1 idag! har hatt et dårlig år, med en sa i uke 6+2 og en ma i uke 9+5.. skulle egentlig ha en prøvepause i sommer ,pga sterk allergi og medisiner, men da holdt det med en gang, så satt den a gett:) skal på ul imorra igjen , så krysser fingra! er glad nå som jeg er over 3mnd!! lykke til til dere alle og håper dere kommer over til 2.tri alle sammen:) klem
MaRiAnNe_85 Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Gratulerer så mye!! kan tenke meg til at du er glad! Lykke til videre på ferden:)
* * felicia** Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Supert. Gratulerer så masse. Jeg kommer etter til 2.trimester om tre uker
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 19. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2009 Tusen ntakk for det jenter:) Er så spent på ul imorra at jeg har lyst til å legge meg nå, så det går fortere:)
Gjest Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Så glad på dine vegne!!:-)) Lykke til videre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå