Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Tenkte jeg skulle prøve å forflytte meg fra bligravid-tråden og over til dere Etter 8 mnd. prøving satt spira og jeg er 5 + 3 idag . Hvordan går det med dere her inne? Svangerskapssymptomer? Langt på vei?
MaRiAnNe_85 Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Hei og gratulerer Jeg er 5+1 i dag og har også begynt å forflytte meg inn hit:) Symptomer nå: * øm i nedre del av magen * stikking i magen * oppblåst * sluten HELE tiden * tisser HELE tiden (står til og med opp 1 gang på natta pga av dette) * har voldsomt lyst på frokostsalat og bananer, hehe Ellers så hadde jeg mer symptomer rett etter jeg hadde blitt gravid enn det jeg har nå... Håper ikke det er et dårlig tegn :s Men testene mine er fortsatt positive da:D Enn du?
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 19. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2009 Hei Marianne Jeg føler egentlig ikke at jeg har noen symptomer, er bare veeeldig trøtt. Å jeg tisser nesten hele tiden, Har nesten ingen matlyst, men er konstant sulten . Har du barn fra før?
MaRiAnNe_85 Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Ja, jeg har ei lita jente som blir 2 år nå på fredag:) Ser at du har ei jente du også. Herlig at de blir så tette:) Ønsket egentlig at mine to barn skulle komme tettere, men det passet ikke å prøve før nå. Skal bli koselig å følge med deg. Vi har ganske lik termindato:) Hvor kommer du fra? Regner kanskje med at du fremdeles studerer siden du er så ung? Det gjør iaf jeg:)
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 19. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2009 Ja, jenta mi bli 2 år de første dagene i januar Planen var egentlig ennå tettere, men det tok 8 mnd. å bli gravid. Ja, her er terminen 20.april og jeg er sykepleierstudent . Enn du?
MaRiAnNe_85 Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Ja,det høres ut som det tok en stund før spira satt Jeg ble gravid en mnd før vi hadde planlagt å prøve for alvor. Har termin ca 22-23 april. Jeg studerer økonomi og administrasjon i tr.heim:)
Gjest Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 hei og velkommen=) jeg er 4+3 idag og har foreløbig termin 25-28 april ifølge 2 forskjellige terminkalkulatorer lol=) jeg har mye halsbrann,tisser ofte og brystene er veldig ømme med stikkinger av og til.noen dager blir kvalmen litt verre enn andre. jeg er hjemmeværende og bor like utenfor trondheim=)
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 22. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. august 2009 Ja, høres ut som her er nok svnagerskapplager å ta seg av Hvordan går det med dere nå da? Helt ærlig må jeg si at jeg konstant står på vekta, sist gang så la jeg på meg nærmere 30 kg og veide på det meste 90 kg, å veier nå 10 kg mer enn jeg gjorde når jeg ble gravid med første. Så er livredd for å havne opp 100 kg. dette svangerskapet.
LykkeligeSolstråle m aprilbaby Skrevet 22. august 2009 #9 Skrevet 22. august 2009 Gratulerer alle sammen! Jeg ble gravid på første pp denne gangen og er nå 4+5 med termin 28 april. Jeg har ingen symptomer, fins ikke kvalm eller trøtt, brystene er ømme men det er det!! jaja, jeg får nyte det så lenge det varer... Lykke til jenter, blir spennende å følge hverandre videre!!
vårsolmamma Skrevet 22. august 2009 #10 Skrevet 22. august 2009 hei:) Jeg er 6+3. Fryktelig kvalm,-sittet med seaband i hele dag, men ingen effekt. Slapp Øm og tung i magen Og alle lukter er intense og kvalmende Var akkurat på ultralyd,- så en bittelite bankende klump..hmmm:) Og så så de en cyste på 4,5 cm,- litt større en normalt. Det er bra men den gjør at man har mer hormoner og sansynligvis sterkere symtomer. Vist jeg forstod det rett gir det den lille en bedre start...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå