Gå til innhold

Disse billigstrimmlene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte inn en haug med tester i tilfelle jeg skulle få bruk for dem i prøveperioden (er jo mye billigere enn å kjøpe på apotek:) )

Nå har jeg testet på at jeg er gravid,på alle testene jeg har tatt,men tok en billigstrimmel. Den gav utslag bare ikke like mye som staven,men det jeg lurer på er hvor er "kontrollstreken" og hvor er "testen"? Er testen ved siden av Hcg og kontroll ved siden av Max?

takk for svar på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal ikke jeg si noe helt sikkert, de kan sikkert være litt forskjellige disse strimlene også... Men de jeg tok så var kontrollstreken nærmest Max. Og dukker det opp noe etter den, så er man mest sannsynlig gravid... :) Kontrollstreken pleier vel gjerne å være litt mørkere også...

Skrevet

Kjøpte mine på billigtester.no,om det sier deg noe?

Sist gang jeg tok den ble de vi tror er kontrollstreken sterk også ble det en svak strek ved hcg. Mens i dag ble den ved hcg kjempesterk og den ved "max" en svak strek. Er egentlig derfor jeg lurer.

Vet jeg er gravid,men er så redd for å miste.. Så tester meg om igjen med gjevne mellomrom. Stod heller ingenting om dette på billigtester.no som jeg kunne se.

Skrevet

tusen takk for svar forresten :)

Skrevet

Så lenge det kommer fram 2 streker så er den jo positiv uansett hvilken som er kontrollstreken og hvilken som er selve testen :)

http://www.billige-tester.no/information.php?info_id=14

Der er jo de forskjellige bruksanvisningene, vet ikke om du har sett der, eller om det står noe om hvilken som er hvilken strek, men så lenge det kommer fram to så er det jo bra :D

Skrevet

Når jeg ser på bildet forresten så var det veldig likt de jeg hadde for en stund tilbake (helt like tror jeg) og der var kontrollstreken først.

Skrevet

Huff sorry, surrer veldig her nå... Men her er hvertfall et helt sikkert svar:

TESTstreken er nærmest Max, og kontrollstreken kommer visst etter.

Fant bilde på den ene bruksanvisningen... Beklager surret, men kom hvertfall et sikkert svar til slutt :P

Skrevet

Hehe,det er fort gjort :) Takk skal du ha for at du svarte! Tok en ny test på en mer korrekt måte og da fikk jeg opp de strekene som skulle være der. En sterk kontrollstrek og en sterk teststrek.

Må bare sjekke med gjevne mellomrom at spira fremdeles sitter! Gleder meg til jeg endelig kan slappe litt mer av og dra over til 2.tr:)

Skrevet

Bare hyggelig å kunne hjelpe :)

Veldig bra at alt ser ut til å være som det skal da! :)

Er det lenge til du kan dra over til 2.tr? Jeg er akkurat 12 uker i dag, jippi:D

Skrevet

Jeg har akkurat kommet hit. Er 7 uker til jeg kan gå over til 2.tr. Håper bare alt går etter planen til da :)

Så herlig at du kan dra over på 2 tr!! :)Skulle ønske jeg også kunne gå dit.Man slapper litt mer av når man vet at de tre første mnd har gått.

Lykke til på ferden! Kanskje jeg ser deg mot slutten av din 2.tr:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...