plutseligbarnimagen Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Hei! Jeg er ei jente på 23 som nettopp har funnet ut at jeg er gravid (termin 23.04.10 i følge kalkulatoren her på siden). Dette var ikke planlagt eller forventet, men barnet er ikke mindre velkomment av den grunn.. =) Så nå sitter jeg her med hjertet i halsen og stirrer på de fem positive testene foran meg (tok kanskje litt av da den første ble positiv).. Har aldri følt noe lignende. Er sikker på at hjertet hoppet over et slag eller to. =P Uansett, jeg ser frem til å snakke sammen med andre i samme situasjon her på forumet, og forhåpentligvis kan jeg få svar på alt jeg garantert kommer til å lure på etter hvert som tiden går.. =P
Molait Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Gratulerer så masse og velkommen inn:) Bare 5 altså? Spes den første man får. Da er man mest sjelven og vet ikke om man skal le eller gråte eller danse eller hva. Du får ta "alle svar" med en klype salt og lytte en del til magefølelsen din. Mye fornuftig og kloke ord her inne...og en hel del som ikke er det;)
plutseligbarnimagen Skrevet 18. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2009 Takk for det, og takk for rådet.. =)
indigomamma Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 hehe brukt en formue på tester du asså velkommen hit i allefall Er en trivelig gjeng som er her inne. og ingen spørsmål er for rare:) Tillatt og spørre om alt man måtte lure på
Gjest Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 velkommen inn hit til oss=) jeg også tok 5 tester hehe,det er helt forståelig at du ble veldig nervøs og kanskje litt paff;) jeg har 2 barn fra før,men jeg ble også litt å herregud følelse=)=)=) men glad ble jeg fordi om,har ønsket oss flere barn lenge så nå falt d i boks:) har du noen symptomer da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå