Gjest Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Trenger gode tips om navn. Hva "klinger" bra? Hva "passer"? På forhånd takk!
Vipsenmamma Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Edvard Eilif Arthur Torkil Tarjei Jørund Hølje Heljar Riulf Elise Inga Saga Fride Erle Helga Birgitte Bodil Ragne Oda er noen forslag
Gjest Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Tusen takk for gode for gode forslag! Liker lyden av Malvin og Lydia... Men er fortatt usikker, spesielt på guttenavn...
Abracadabra Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Malvin og Johannes var det første som slo meg! :-) jentenavn sliter jeg så med sjøl at jeg aner ikke, hehe. men Lydia er jo fint?
Gjest Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Stemmer for Malvin og Lydia ;-) Andre forslag: Malvin og Dagmar Malvin og Dagny Malvin og Leikny Malvin og Eyolf Malvin og Ludvik Malvin og Lauritz
Sesilia Skrevet 21. august 2009 #9 Skrevet 21. august 2009 Her er navn jeg synes klinger fint sammen med Malvin: Malvin & Lyder Malvin & Levi Malvin & Abel Malvin & Aldric Malvin & Emric Malvin & Joel Malvin & Josva Malvin & Micah Malvin & Pascal Malvin & Philippe Malvin & Valentin Malvin & Sylvester Malvin & Sebastien Malvin og Olivier Malvin & Leona Malvin & Leandra Malvin & Alice Malvin & Amal Malvin & Adele Malvin & Ariella Malvin & Joella Malvin & Letitia Malvin & Lucille Malvin & Noella Malvin & Pricilla Malvin & Olea
Blomstersara Skrevet 22. august 2009 #10 Skrevet 22. august 2009 Malvin og Lydia var kjempefine sammen! Malvin og Lyder går jo også bra...
Gjest Skrevet 27. august 2009 #12 Skrevet 27. august 2009 Liker navnet Malvin, synest det er kjempe fint! ...synest du har fått masse rare forslag her...
slurp Skrevet 28. august 2009 #13 Skrevet 28. august 2009 Synes Malvin og Aurora passer sammen. Hvis det blir gutt så hva med Silas eller Lauritz?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå