Gå til innhold

Hjelp trenger svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har prøvd og bli gravid i over 1 år...jeg ble gravid men d var utenfor livmor (i eggleder) :(

det jeg lurer på nå er:

Er jeg gravid igjen? ska ta en graviditets test..men det som skremmer meg er at jeg har fått litt brunt utflod ..(hadde det sist å men da med kraftige smerter) men ikke mye brunt utflod bare ørlite har ingen smerter, bare Murring og får litt rar følelse når jeg hoster eller røyser meg..(litt ubehag)

Er det normalt med litt brunt utflod??

håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hvordan går det med deg? Skjedd noe mer siden i går?

Jeg har ingen som helst forutsetning for å si om du kan være gravid igjen eller ikke, men tenkte nå jeg kunne gi deg litt respons i allefall ;-) Brun utflod kan, etter som jeg har forstått, være en festeblødning, men tror det er vanligere å ikke få festeblødning enn å få det.. Men det er det kanskje andre enn meg som vet bedre? Eller så kan det selvfølgelig være et tegn på at TR er på vei. Mange som spotter litt før TR, noen en dag, noen mange dager. Når har du IKM da?

Skrevet

er litt ny dette her;P Så forsto ikke TR og IKM men tror nesten eg veit ka det betyr:)så kan svare litt på min måte:P

går bra med meg:) ingen brunt utflod lenger:D sku hatt mens den 20 aug..men da var det nesten ikke noe blod bare litt helt lyse rødt blod og det ga seg to dager etter.

tok en graviditetstest...og den viste ingenting:S verken negativt eller positiv...så ska ta en nye en hos legen denne gang:)

håper på det beste:D

Takk for svar:)

og det med TR betyr d (mens)(tanterød) noen som forklarte at det betydde d?? hehe:P

IKM er ikke helt sikker:P

Skrevet

Litt brun utflod er helt normalt. Jeg hadde brun utflod hver dag fra den dagen jeg skulle hatt mensen til jeg var i uke 9 med datteren min.

Skrevet

tusen takk for svar:D

for da jeg sku hatt mensen kom det bare litt lyse rødt blod...og det brune kom noen dager før mens...

skal til legen neste uke:)

får håpe på det beste:)

Skrevet

km betyr ikke kommende mens, lykke til med test hos legen!

det er jo en mulighet for at du er gravid! :-)

Skrevet

Ok:) da veit jeg det:D gleder meg til og dra t legen...men er litt reddda:( å da...fordi sist gang sa legen at brunt utflod kunne være tegn på graviditet utfor livmor:( så er litt redd..

håpe p det beste:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...