Gå til innhold

Jeg tror jeg blir gal.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....har så vanvittige menssmerter!!!!!! :(

Klarer ikke stå oppreist engang, det gjør for vondt....gjør vondt å sitte, men en smule mindre...

Jeg fatter ingenting, dette er 2. syklus hvor jeg har smerter...før det kjente jeg bare litt små-lugging i magen den første blødningsdagen!

Har ikke gått på pillen siden i desember, kan det være årsaken?

Må visst gå en tur på kjøkkenet (AU) og hente meg litt paracet og ibux (sistnevnte er jo dessverre lov ettersom jeg overhode ikke er gravert)...

Syteinnlegg fra meg, håper på en bedre dag i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...burde vel også nevne at jeg fossblør!

Klarte å fylle et bind på litt over en time, ny personal best for å si det sånn....i disse VM-tider! :/

Skrevet

hehe.menssmerter/blødninger i VM kanskje ja:p

huff,jeg skjønner hvordan du har det akkurat nå.jeg blør riktignok ikke like mye,men smerter til tusen i hele dag:-(

det er bare å kaste innpå med paracet og ibux og syns litt synd på seg selv.det hjelper litt ihvertfall:-)

Skrevet

Håper dere har hatt en bedre dag i dag begge to! Ikke meningen å skremme dere, men har sakset litt om ibux fra felleskatalogen:

"Kan redusere fertilitet hos kvinner og anbefales ikke til kvinner som forsøker å bli gravide. Hos kvinner som har problemer med å bli gravide, eller er under behandling for infertilitet, bør seponering vurderes."

Det samme gjelder dessverre for naproxen, som har vært mitt vidundermiddel... Så nå for tida hiver jeg innpå med paracet og håper på å bli gravid så snart som mulig! ;-)

Skrevet

Tusen takk for infoen Pippi_78!!! :)

Da er herved siste ibux tatt på en good stund....trodde bare at det økte risiko for abort, så dette var ny info for meg!

Kjempebra at andre følger med for meg...hehe....

Mye bedre idag, eller, det kom seg etter 2 ibux og 2 paracet....men som sagt; skal ikke ta mer av den hestekuren uansett hvor vondt det er!

Sønnen min hadde første skoledag idag, det hjalp på humøret..... *Stolt* :)

Skrevet

Kom deg til akupunktur:) Jeg har hatt kjempevondt rundt el jeg da og frem til ikm. Kjennes ut som menssmerter, bare at de kan vare i et par uker. En gang hos akupunktør før el og vips, denne el har jeg ikke kjent en dritt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...