Dagdrømmeren Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Hei! Noen som vet om en barnevogn, gjerne duovogn som passer 2 meter høy mann? OG meg i mer gjennomsnittlig kvinnehøyde.. I tillegg må den ha 4 hjul, luftfylte dekk, og være ganske lett da vi må dra den opp og ned endel trapper. Vanskelig å finne i denne jungelen! Noen som har noen tips?
vi blir 4 :o) Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Til første mann tenkte vi ikke så mye på hvor viktig det er med teleskopstang, og ikke bare en man kan vinkle opp.. Når man kun kan vinkle håndtaket opp, blir jo ikke avstanden fra mor/fars føtter til vognen lengre.. min mann på 201, måtte derfor trille vognen, mens han gikk ved siden av den..ellers sparket han i vognen.. Har nå sett meg ut noen vogner som fungerer.. Brio happy, m/teleskopstang Emmaljunga duo edge m/teleskopstang (alt for tung) Bugaboo Teutonia lambda er høy i seg selv, og fungerer dermed godt.. Vi endte på Lambda, som etter min smak er helt nydelig.. Lykke til )
Abracadabra Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 http://mbsolutionsinc.com/ ;-) kjøpte denne etter vi hadde kjøpt barnevogn i Korea - den var bygget for damer på 1,45 og når jeg var 30 cm lengre så endte det med at jeg gikk og trippet bak vognen! den er ikke så knusegod opp og ned av fortau, da må jeg ta tak i den egentlige hanken...men for å kjøre rett frem har denne virkelig reddet min rygg i hvert fall. men ville bare gjøre deg obs på den! lykke til i vognjakten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå