Gå til innhold

Da er jeg i gang igjen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynner å bli en stund siden jeg har skrevet her nå, men jeg har vært innom og smuglest innimellom... Først vil jeg gratulere alle som har blitt gravide og har født siden sist - ingen nevnt ingen glemt:-)

Etter å ha hatt tenkehetta på hodet i noen måneder har jeg nå bestemt meg for å gå i gang med ivf så snart som mulig. Det blir nå eller aldri for min del! Så det blir spennende å se hvordan det går...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Pollyanna67

Jeg klaffet på mitt første IVF forsøk og går om par dager over til 3. trimeste :-) Jeg skal krysse fingrer og tær for at IVF er tingen for deg :-) Tvi tvi!!!

Skrevet

Jeg starter også med ivf etter 4. misslykkede forsøk hos Stork. Starter første ivf forsøk hos Nordica i oktober, kort variant. Håper dette skal gi meg barnet jeg ønsker. Vet iallefall at sjansene er større ved ivf pga forhøyet fsh og høy alder. Følger spent med deg og andre ivf prøvere.

Lykker til!!

Skrevet

Her satt hun på første ivf-forsøk. Hormonhelvete er tingen! =)

Lykke til!

Skrevet

Masse lykke til Polyanna. Du skal se at det er det som skal til nå!

:)

Skrevet

Lykke til med IVF :o)

Krysser fingre og tær for at det er det som skal til!

Skrevet

Ønsker deg lykke til, Polyanna! Jeg skal selv i gang med IVF hos Copenhagen fertilitetssenter i september etter flere inseminasjonsforsøk hos Stork.

Skrevet

SIden jeg ikke skal i gang med ivf før oktober, vet jeg enda ikke helt hvordan man blir fulgt opp fra Norge til Nordica (Copenhagen Fertility Centre). Dere som har kommet litt lenger: blir man "dosert" fra Norge, og da kun fra Norge? Dvs resept og dorsering fra gyn i Norge. Jeg fikk henvisning til Blakstad, da min faste gynekolog ikke var vant med "egen" dosering fra Norge. Hun hadde kun erfaring med klinikker (Dannark), hvor klinikken selv bestemte dosering.

Takknemlig for svar!

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til Polyanna, håper du får barnet du ønsker deg vha IVF. Mange som har lykkes med det :-)

Skrevet

Nordica tok seg av doseringen for min del, og justerte ettersom de fikk resultatene fra scan hos gynekolog ang. folikkelstørrelse og -antall.

Skrevet

Skriver her inne også jeg:)

Lykke lykke til! Jeg har troen på at dette går bra nå!:) IVF er tingen!;)

Blir du med på treffene våre igjen nå?

Klemmer fra

Skrevet

Tusen takk for alle lykkeønskninger og oppmuntring!

Jeg rakk ikke å komme i gang denne syklusen, så da blir det oppstart med medisiner om ca. 3 1/2 uke. Har masse spørsmål til CFC vedrørende medisinering, men de svarer bare på 1 spørsmål av gangen og gjerne litt uklart, så da tar det litt tid å nøste opp all informasjon. Lurer på om de har vært litt overarbeidet der i det siste? Det er mulig jeg trenger litt info fra dere erfarne ivf-damer her inne også etter hvert dersom det fortsetter å være like vanskelig å hale opplysninger ut av CFC.:-)

Skrevet

Velkommen tilbake Pollyanna67, Lykke til!

Vi sees vel snart også :-)

Skrevet

Ja, jeg får prøve å få vært med på en treff igjen:-)

Skrevet

Hyggelig å se deg igjen her, Pollyanna! Ønsker deg hell og lykke med IVF!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...