Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ENDELI! Mensen kom 10 dager før tida!! Så da startet jeg me ja.. va va det de het nå igjen.. noen blå piller, hehe:) Så nå KRYSSER jeg alt jeg har å HÅÅÅPER så på at det skal gå bra det her!!! Men er litt nervøs i magen også..:S

Men så lurer jeg på en ting.. husker ikke hvordan jeg gjorde det sist..

Men må skaffe rekvisisjon fra trygdekontoret før jeg bestiller reisen.. Men Jeg vet jo ikke når jeg skal reise før jeg har vært på UL for å sjekke slimhinna..:S Skal jeg bare vente til da eller må jeg innom å forklare situasjonen? Må jeg fortelle hva jeg skal eller holder det med å bare si/vise innkallese eller hva jeg eventuelt får?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei *Prusti*

Ut i fra innlegget ditt virker det som du er i gang med fryseforsøk. Den blå pillen er progynova hehe.. som skal hindre at du får eggløsning selv. Dette fordi du skal sette inn et befruktet egg.

Du må ha rekv. fra NAV før du kan bestille reisen, men det vil du ikke få før du vet når du har time til innsetting. Dato for innsetting blir avgjort etter at du har vært på UL for å måle hvor tykk slimhinna er. Etter at du har vært til UL ringer du klinikken, hvis ikke gyn. sender resultatet. Ved UNN er det vanlig å ringe selv. Så regner de ut hvor lenge du skal gå på progesteronstøtte (progestan i mitt tilfelle) før innsett. Så sender de innkallelse i posten til deg så du kan ta med deg til NAV når du skal få rekv. Trenger ikke forklare noe, de på NAV skjønner nok hva det er når de ser at det er innkallelse til ivf klinikk... Men når jeg ringer å bestiller fly ber jeg om full flex pga at man vet ikke om eggene overlever slik at det ikke blir noe tur.

Lykke til iallefall :-)))

Skrevet

Japp, er fryseforsøk :) er så spent! Skal på Ul i neste uke:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...