Venter på lite knøtt : ) Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Hvordan skal jeg tolke det? Det sies jo at man er ekstra fruktbar de dagene man har slikt slim, men er det vits å prøve når testen er neg? Altså ikke det at det er noen plage å ha sex da ; ) en bare lurer.
-68mamma Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Ville stolt mer på kroppen enn en test, tror jeg. Her kjører vi på annehver dag - og blåser i tester og slim :-) Da er vi jo pokka nødt til å treffe iallefall.
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 18. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2009 Takk for svar. Tror egentlig det er det mest fornuftige. Syns de testene bare stresser meg egentlig, men har en idiotisk trang til å bruke opp de jeg har liggende. : / Menmen. Siste test går i morgen og da skal jeg IKKE kjøpe nye ; ) Ble gravid kjapt sist gang uten å teste. Lykke til!
-68mamma Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Ja, like lurt det. Ekspertene sier jo at sålenge man har nogenlunde stabil syklus så er EL-tester bare bortkastede penger. Bedre å bare ha hyppig sex uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå