Gå til innhold

Så kom tanta, men ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjorde ingenting, var vel ikke akkurat den helt store sjansen for å at det klaffet denne mnd. Da mannen var hjemme under et døgn i løpet av den siste mnd.

Men nå skal han være hjemme i en mnd, så nå er det i hvertfall en sjanse. Får bare holde håpet oppe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker dere mye lykke til:) Får bare håpe TR ikke kommer på besøk neste måned, og månedene etter der:P Men, en ting som jeg lærte meg.. Om man tenker for mye på å bli gravid, så virker det som om at det aldri klaffer.. Den siste pp (pp 11) tenkte vi ikke så mye på å bli gravid, det var liksom ikke det som surret oppe i tankene mine i slutten av akten.. Kom så plutselig på at jeg hadde gått en uke over tiden, og tok en test. To streker kom fram:D Tok en til, den viste det samme! Måtte kjøpe meg en CB senere på dagen, den lyste fram ett sterkt kryss. Dessverre endte det ikke godt for oss denne gangen, men har lært at når vi skal begynne å prøve igjen, så skal jeg ikke tenke så mye over det.. Selv om det er veeeldig vanskelig.. :P

Skrevet

Tenker mye på det jeg.. men ikke sånn bevisst, om det går an å si det slik. Mannen er myyye borte, så det er veeeldig liten sjanse for at det klaffer overhode.

Det positive er at min kjære beste uvenn, tanta, har begynt å dukke opp regelmessig. Hadde laang syklus de siste 10 mnd, men nå de siste to gangene (inkl. i dag) har det vært 33 og 32 dager, og sist jeg ble gravid (som ikke gikk så bra) så var det når syklusen igjen var nede i 32 dager. Så da er jeg forsiktig optimist denne mnd :)

Skrevet

Skjønner hva du mener med at det ikke er bevisst ja:P

Ønsker deg masse lykke til en gang til i alle fall:) Det blir nok en positiv gravitest etterhvert skal du se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...