@LilleMy@venter nr3 Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Korsen skal jeg regne dette ut? Begynte med mens les spotting 30 juli. Hadde mens til 15 august.....!!!. Så dere skjønner så vet jeg ikke sikkert når mensen startet siden den varer så lenge. Regner man fra første dag med spotting eller må man telle etter noen dager for å finne ut når man har eggløsning? Leste et sted at man kan se på utfloden om man har eggløsning og at den da vil være gjennomsiktig og slimete(unnskyld litt ekle detaljer). Jeg har hatt det slik siden mandag 17 august og har det fremdeles! Så spørsmålet er: når er det mest sannsynlig at jeg har eggløsning? I tillegg lurer jeg på om noen har følt det samme. Siden den 17 august har jeg hatt mensenmurringer, vært trøtt og hatt oppblåst mage. Har noen av dere hatt de samme symptomene rett etter eggløsning og frem til mens burde ha kommet og deretter testet positiv? Blir glad for svar!
pippi_78 Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Jeg er ingen ekspert, men ble nå sittende her å lese igjennom gamle innlegg, og tenkte jeg kunne prøve å hjelpe deg.. Mulig du har lest deg til det, siden det har gått noe dager siden du spurte, men, men.. Spotting teller ikke. Jeg spotter som regel 2-4d før TR kommer, noen spotter lenger og noen ikke i det hele tatt. Første dag av mensen er når du blør ordentlig (noen sier at det er første dagen du blør ordentlig på formiddagen, så usikker på hva du skal telle som første dag om det kommer på kvelden..). Det har ingenting å si når mensen slutter, det er første dagen du skal gå ut fra. Når det gjelder el-slim o.l. finner du info på http://pernille.info Mulig svaret mitt kommer litt for seint i forhold til din el, det spørs hvor lange sykluser du har. Hvis du har lange sykluser er det mulig du ikke har hatt el enda, men siden du hadde noe som kan ha vært el-slim 17., var el sannsynligvis ikke så mange dager etter det.. De symptomene du beskriver er det også noen som har i forbindelse med el.. Kan dessverre ikke gi deg noe bedre svar enn dette! Men dersom du har relativt stabile sykluser, vil du kunne regne deg fram til omtrent når el er, siden de fleste får el +/- 14dager før mens, og så ville jeg ha tatt el-tester (står i bruksanvisningen hvor tidlig du skal begynne å teste) i noen måneder for å se om du finner noe mønster ;-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå