veldig fødeklar Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Har plutselig begynt å svette så inderlig mye, og jeg syns d lukter så ekkelt. Bruker normalt Sterilan deo, men lurer på om det er noen som har erfaring og tips til andre som kanskje fungerer bedre?
It's all about me Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Jeg har vært trofast mot Cosmica fra apoteket i mange mange år.
Marsmammaen:) Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Kjøp Yerka på apoteket, virker som bare fy =) Lita glassflaske med rosa innhold. Ha det på en bomullsdott som er fuktet med vann og klapp det på under armene... Det kan svi litt (derfor lurt å ha fuktet bomullsdotten med vann først, da blir det ikke så konsentrert), men etter du har brukt det noen ganger i uken i noen få uker så er problemet løst =) Og da er det bare å bruke den deodoranten du liker best. Jeg har ikke svettet siden jeg brukte det i en periode for mange år siden. Lykke til =)
Gullimagen (og en på fanget) Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Jeg bruker stop-24 rollon fra apotek. Den er uten lukt og fungerer veldig bra. Må tørke helt før du kler på deg. (men det gjelder jo alle). du kan også kjøpe yerka som du smører under armene noen ganger i uken. veldig bra!
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Okey, dette er faktisk ikke tull.Landlord sin på rema 1000 til 7kr er helt fantastisk!!! tørker superfort, og holder meg tørr.. og den lukter godt. Jeg har prøvd maaange! Men det beste er å veksle mellom et par stykker synes jeg... sterilan sin stick er også bra!
Gjest eelis+guttespire Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Jeg bruker Palmolive Men, faktisk. Den holder meg for det meste tørr, men i perioder med mye svetting (eks trening), lukter jeg ikke svette. Herlig :-)
Abracadabra Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 jeg liker veldig godt en fra apoteket som heter Vichy, med turkis lokk, den skulle holde i 48 timer, kjempegod lukt! hun på apoteket sa at mange menn også kjøpte den, for den var så effektiv. bor i utlandet og gikk akkurat tom, så jeg gleder meg til å komme meg hjem på apoteket i september, hehe! kanskje jeg skal forsøke meg på yerka også da, hmm... lykke til!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. august 2009 #8 Skrevet 19. august 2009 Jepp, Vichy med turkis lokk er fantastisk! Lukter rent og godt og holder lenge:) Har tidligere prøvd stop 24, cosmica og andre billige merker, men ingenting har fungert. Vichy sin koster rett under 100-lappen, så den er litt dyr, men så lenge den holder meg tørr er det verdt hver en krone. Hvis man har skikkelig svetteproblem så kan en runde eller to med aluminiumsklorid fra apoteket funke. Den småres på hel ren og tørr hud og skal virke over natta. Svir som pokker, men veldig god funksjon i den. Da kan man holde seg svettefri i mange måneder etterpå. Yerka har jeg aldri hørt om, men det skal nok prøves av min kjære som også sliter med svetting:)
januarbaby+maibaby Skrevet 19. august 2009 #9 Skrevet 19. august 2009 palmolive sin (hvit med grønn kork) er absolutt den beste, du vil ikke angre et sekund:D hehe jeg har prøvd nesten alle deoer. Denne holder deg tørr uten lukt. Før hadde jeg svetteringer etter et kvarter
Juliann10 Skrevet 19. august 2009 #10 Skrevet 19. august 2009 Nivea beaty pearl, den lilla/rosa..apoteket sine er også gode;)
Bare blåbær Skrevet 19. august 2009 #11 Skrevet 19. august 2009 Jeg bruker stop 24 roll on.. Liker den veldig godt. (kjøpes på apoteket)
2prinsesserogbim Skrevet 19. august 2009 #12 Skrevet 19. august 2009 Nivea pearl beuty eller ka den no hette.. Den bruke eg og e kjempe fornøyd...
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 20. august 2009 #13 Skrevet 20. august 2009 Yerka er super bra, du får kjøpt den på vita. og Vichy med hvit kork fra apoteket. Disse kan absolutt anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå