*LillaMeg* Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Jeg blir sinna på meg selv!! Jeg hadde el, er ikke helt sikker på om vi bommet på el eller ikke, for vi hadde ikke sex før el, bare på en av dagene. Her om dagen fikk jeg mensen, men den varte bare i 2dager.. Jeg har følt meg rar, er 4dager til IKM (om jeg ikke regner med at jeg hadde mensen her om dagen) Og jeg tok en test idag på morgenen. Siden jeg var såå trøtt, og testen ble blenda hvit med engang.. (ikke et minutt engang) dreit jeg i den, og sjekket den ikke.. Etter 40 min går jeg inn på badet for å kaste den, og ta morgenstellet.. Og hva ser jeg på den pokkers testen!?! Joda, 2 streker.. Men ble jo selvsagt ikke klokere etter det, aner jo ikke om strekene kom etter 3min eller en halv time.. :s var billig strimmel test. Jeg er å livredd for å få kjemisk graviditet igjen, har hatt det engang før, og det var ikke moro i det hele tatt. :s
Musemor med tre søte små Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Jeg hadde en slik en sist jeg var gravid. Hvorvidt det er en kjemisk graviditet eller ikke er dessverre umulig å si. Det kan også være festeblødning du hadde. Vent et par dager og ta en test til du.
*LillaMeg* Skrevet 18. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2009 Er en festeblødning jeg håper på. Men jeg hadde jo pms og alt og da.. Om ikke pms sitter i hodet.. Skal ta en ny test imorra, og til fredag. Eier ikke tålmodighet..
*LillaMeg* Skrevet 20. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2009 Jeg er nå offisiselt helt på tuppa.. Tok en test igår og, og den ble svak positiv etter 1min. Idag har jeg ikke testet, men skal gjøre det imorra. Er da IKM er.. Vet ikke hva jeg føler, håper virkelig at det er en spire der.. Men er redd for at det er kjemisk, det skjedde for et par mnd siden.. :s Og det var fælt. Jeg vil ikke oppleve det igjen, så jeg tør ikke glede meg for tidlig. Men er så spent.. Hehe, grugleder meg til test imorra! Har symptomer som: Spenn i tennene ( kan være visdomstann da) Kvalm. Fryser lett, kaldsvetter. mensmurringer. trøtt.
Ønsker troll 2010 Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Jeg bare lurer på en ting... hva mener dere med kjemisk?
nicki82 Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 At egget fester seg, men ikke godt nok. Det slår ut på g-test - fra positiv til negativ.
*LillaMeg* Skrevet 21. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2009 Og det er visst ganske normalt, de fleste merker det ikke engang, for det er en vanlig mensen som kommer.. Er bare de som tester ganske tidlig som kan oppleve det. Oppdatering: Ingen mens, og fortsatt svak positiv test..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. august 2009 #9 Skrevet 21. august 2009 Jeg har testet 5 dgr svakt positivt,idag tok jeg en cb-dig-blei negativ. Er den digitale slik at den ikke slår ut om de andre testene er svake,eller bør jeg stole på den tror du? Tror ikm er i morgen. Heier på deg. Sikkert bittelitt rester etter ma hos meg selv om 2 leger sa det var rart så lenge etter en ma med utskraping og ingen blødning. Masse lykke til. Jeg har nok eggl. istedet da iallefall den slår sterkt ut, hehe
*LillaMeg* Skrevet 22. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 22. august 2009 Hmmm.. Jeg vet ikke om du bør stole på den, har hørt så forskjellig fra folk til folk.. vet hvertfall at sist jeg hadde svake positive tester, (dette på en torsdag) så testet jeg med en cd digital på en søndag som var IKM, og den var negativ, på kvelden fikk jeg mensen.. Så det var kjemisk.. :s Er livredd for at det er slik denne gangen og, idag fikk jeg en litt sterkere strek, men tør ikke teste med cb digital enda.. ( selv om det egentlig ikke er vits, strimmlene er jo like gode)
Lotta2010x2012 Skrevet 22. august 2009 #11 Skrevet 22. august 2009 Ah, gratulrer!! Håper den klorer seg fast denne gangen;)
*LillaMeg* Skrevet 22. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 22. august 2009 Håper den gjør det.. Nå er det tatt enda en test, på ikke morgenurin, og den lyste sterkt.. faktisk nesten mer en den tatt på morgenurin.. *tør ikke tro riktig enda, men håper!*
pippi_78 Skrevet 23. august 2009 #13 Skrevet 23. august 2009 Veldig spennende, HusNissa! Håper alt går bra! Et "lite" svar til deg Katta76. Ettersom jeg har forstått testa du negativt etter ma før du begynte å teste positivt igjen? Og selv om jeg ikke ville stolt 100% på noen av testene i din situasjon før det har gått enda noen dager, så tror jeg det er mer sannsynlig at du er gravid enn at du har el, hvis billiggraviditetstestene fortsatt slår svakt ut. El-testene blir visstnok positive både ved graviditet og el, siden de reagerer på begge hormonene, men en graviditetstest vil ikke slå ut på el, da de bare reagerer på hcg...! Har du testa i dag? Hvis du har rett i at ikm var i går, så burde jo testene i teorien være ganske sikre nå... ;-) Ønsker deg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå