Gå til innhold

Sagene/Torshov- eller i nærheten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heeei...

Termin 6. februar, og førstegangs gravid jeg også... kjempe spennende!!

Jeg bor på Vålrenga, så en kaffe, eller shoppingtur er jo ikke helt umulig ;o) Gøy å bli kjent med noen som har termin på omtrent samme tidspunkt: Selvom... man vet jo aldri når de små velger å komme til verden ;o)

Vi bor på øvre grunerløkka.

Helt enig, veldig hyggelig om man kan bli kjent:)

Vi har termin 12. feb og jeg er 28 år.

Har fått fødeplass på Ullevål.

Er også veldig glad, selv om hormonene bruser her av og til:) hehe

Hvor gamle er dere?

Hei igjen.

Jeg er 29 år, og skal også føde på Ullevål. De har pasient hotell, som vi kan flytte til, hvis alt går bra etter fødslen, og det er jeg kjempe glad for. Har ikke noe særlig lyst å dele stue med flere andre jeg. Trenger sikkert litt ro, for å bli vant til den nye tilværelsen som mamma. Åhh... jeg gleder meg masse til å amme nurket!! Tenker masse på det... åssen det er liksom?? Forestiller meg det er sånn omsorgsfylt øyeblikk.

Ultralyd 8. september som jeg gleder meg masse til.

Hei på dere:-)

Glemte helt å skrive hvor gammel jeg er ja- litt svimete;-)

Jeg er 27 år og samboer er 29. Har fast jobb- men er allerede i svangerskapspermisjon.. Litt "spesiell" jobb hvor arbeidsgiver ikke kan tilrettelegge... Derfor er jeg klar for shopping og kaffe når som helst!!!

Har også fått fødeplass på Ullevål. Gleder meg til ultralyd i sept! Har allerede tatt en privat som var en fantstisk opplevelse! Har dere hatt ul enda?? Legen trodde det var en liten jente hun så, men tar det fortsatt med en klype salt;-)

Hei hei :)

Vi bor på Torshov, foreløpig i hvert fall.. Må selge for å få plass til den kommende babyen.. ;)

Jeg er 27 og sambo snart 29.. Jeg har også fått plass på Ullevål :) Har ordinær UL 22.september, og gleder oss masse masse til det!!

Jeg var på UL når jeg var 9+4 og så et lite hjerte som slo :)

Annonse

Hei jenter.

Gøy å se at vi er en liten gjeng fra Sagene/Torshov/Øvre Grünerløkka her. Hadde vært hyggelig med både cafetreff og trilleturer etterhvert.

Jeg er en jente på 27 år som er bosatt på Torshov med mannen min. Vi venter vårt første barn 3. februar. Har ikke vært på tidlig ultralyd, men skal på ordinær UL 3. september. Gleder oss masse til å se det lille nurket. Håper at det går an å se kjønn den dagen vi er der.

Hvordan er formen? Selv føler jeg at energien har kommet tilbake etter 3 litt kvalme og slappe måneder. Har begynt å trene litt igjen og håper å kunne fortsette med det så lenge jeg kan.

Ha en fin dag. Vi snakkes:)

Det hadde vært fint å møtes en gang i høst:) jeg blir gjerne med:)

Vi var på ul for ca 2 uker siden, der så vi en veldig aktiv baby. Det ble så virkelig når vi så babyen. Noe kjønn fikk vi ikke vite, legen mente det var for tidlig. Enda vi hadde snakket om det på forhånd at vi vil vite kjønn så var det helt uten betydning når vi så at babyen vår er hel og sprellende:)

Formen her også er stigende:)

Så hyggelig med flere i området:-)

Formen her har vært helt elendig helt til siste ukene. Deilig å ha energi igjen og faktisk begynne å glede seg! Treningen sitter nok litt lenger inne, men håper å komme igang igjen snart:-)

Skal vi prøve å få til en kaffeavtale i midten/slutten av sept??

Hege N: Jeg lurer på om vi studerte reiseliv sammen for noen år siden..? :-)) Veldig hyggelig & morsomt om det er deg!!!

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hei!

Så hyggelig at det er flere fra nabolaget her :o)) Jeg er har termin den 7.feb og venter en liten gutt. Selv er jeg 33 år og dette er vår første. Gleder oss noe veldig :o))

Vi kommer vel etterhvert til å treffes på helsestasjonen også vil jeg tro. Hadde vært kjekt å ha noen å trillle sammen med og slikt.

hej:)

Har precis flyttat till övre Gamle byen. Vi väntar vårt första barn 22feb, hade vart väldigt fint och ha någon i närheten och gå turer med:) el ta en kaffe och dela erfarenheter;)

Är 27 år och väldigt förväntansfull!

Jenny

• 2 uker senere...

Annonse

Hei hei,

jeg også bor på sagene!! er 27 og venter føste bebis 8 februar.

Syntes jeg ser gravide overalt på sagene om dagen så vi er nok ganske mange ;-)

Veldig arti å møtes en dag da!

Har ingen gravide venninder eller familie så jeg trenger trille partner når den tid kommer.

Vi snakkes!

• 2 uker senere...

god dag!

jeg bor på sofienberg,grunerløkka, er 24 år og venter mitt første barn den 24 februar 10. kjempe artig å komme inn på sidene her og se andre i samme situasjon! skal dere på bim-treffet den 4 el var det den 6 november? det skal jeg :)

jeg er i attføring, uten noe tiltak om dagen, jeg har masser av tid så å møtes til kaffe/tur en dag hadde vært flott! å bli kjent og dele erfaringer med andre gravide vet jeg, jeg vil ha veldig godt av.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...