Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 ..å forlate dere på bligravid! Jeg er 5 + 2 idag, å klarer ikke å flytte meg inn på 1.trimester. Husker hvor mye snakk det var om misting og hvor mye negativiteter det er der inne, fra første gang jeg var gravid. Her inne er alle så hyggelige og støttende Noen som flytter sammen med meg inn på 1.trimester?
Indigo 08-10-13 Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Jepp, husker det jeg også! Skrekk og gru, måtte bare holde meg unna 1. trimester! Når er jenta di født? Jeg har også 08barn og håper jeg kommer veldig straks etter deg til 1.tri:) Lykke til!!
LykkeligeSolstråle m aprilbaby Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Hei!! Jeg holder meg også her inne, selv om jeg egentlig kan gå over på 1. trimester. Jeg er 4+1 i dag og syns det er sååå gøy å følge med på alle som blir gravide og glade her inne... Men danner du en positiv klubb på 1. tri, er jeg gjerne med!! Glad det ikke bare er meg:)
Victoria Everglot Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Nei, skjønner godt hva dere mener og syns det er mye kosligere her... Er ikke gravid selv ennå, tror jeg, men håper. Har vart det to ganger før og husker hvor negativt alt var på 1.trimester. Håper jeg kan flytte inn med dere snart
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 18. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2009 Så koselig jenter Dattra mi er født heeelt i begynnelsen av januar Enn din? Kanskje vi skal sniiike oss inn på 1.trimester å lage oss en positiv-tråd?
-68mamma Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Forstår godt dere nygraverte :-) Jeg har selv hatt en MA en gang, og etter det så turte jeg ikke rope et bittelitt hurra engang de nest to gangene jeg ble gravid før jeg hadde sett hjertet slå på UL. Lurt å holde forventningene nede noen uker (og koselig dere holder oss her inne med selskap :-))
Mamma's Magic Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 Jeg skjønner hva du mener, men BIM er jo et forum hvor man kanskje kan snakke om ting man ikke tar opp med andre rundt seg, dermed tar man jo også opp negative ting, som f.eks SA og MA. Og får hjelp/trøst/støtte av jentene der. Det som slår meg, er at det er faktisk utrolig mange som opplever det (selv har jeg hatt to), og å lese om det har hjulpet meg til å tenke at jeg kanskje ikke er så "ukvinnelig" og unormal som jeg først trodde at jeg var, etter min første MA. Samtidig gjorde vissheten om at dette kunne skje meg helt syk av angst den andre gangen jeg ble gravid, og jeg mistet igjen... Jeg tror at en større åpenhet rundt dette temaet kan hjelpe oss jenter til å bli mindre redde, og kanskje ta litt lettere på en uønsket abort. Det skjer heldigvis langt fra med de fleste, men vi dør ikke av det, og kan bli gravide igjen og få en baby likevel! Hvis du lar deg affisere av denne typen innlegg, tror jeg kanskje det vitner om at du har en angst der selv, og det er helt normalt. Men det går helt sikkert bra med deg! Du har behov for å snakke om babyen, og om hvor mye du gleder deg. Det skal du gjøre, og du kan blant annet bruke BIM til dette. Men andre kan ha problemer med angst for å miste. Og de må også få lov til å skrive innlegg.
Lotta2010x2012 Skrevet 19. august 2009 #8 Skrevet 19. august 2009 Forstår godt hva dere mener. Men husk at det er ikke så forferdelig mange brukere der inne som det går galt med. Det blir født ca. 8-10.000 barn hvert år, Så de det går galt med der inne er faktisk ikke en så veldig stor del som det ser ut til, men så klart blir vi jo redde når vi leser om hendelser som ikke går så bra. Les det man ønsker å lese, og prøv å håppe over det negative, tror ikke det er helt sundt for gravide å skremme seg opp. Hvis dere lager en tråd her for de med positiv, kommer det til å dukke opp innlegg om dem som har begynt og blø, og som tror de har mistet her inne også. Da jeg ble gravid turte jeg ikke gå inn der selv, men det gikk jo også galt bare noen dager etter jeg fant det ut, så det var jo like greit. Prøv å tenke positivt, og ikke ta sorgene på forskudd. I de aller fleste tilfeller går det jo bra;) Masse lykkeønskninger til dere ny graverte:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå