Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Lure på om det er noe som kan forbedre sædkvaliteten ?
IVFlykke?? Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 For en stund siden så jeg et program på BBC om fertilitet mm. Bla om dårlig sædkvalitet.. Hvis jeg ikke husker feil så klarte det ene paret å bli gravide. Der hadde mannen gått på en eller annen kur med frukt smoothie. Et glass hver dag..Husker ikke hva som var eksakt men alt mulig sundt.. Det bedret bare bittelitt på antallet men DNA ble bedre og dermed holdt det til en baby. Kikk litt rundt på nettet å se hva du finner:-)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Zink, selen og C-vitamin (vel og merke om sædlederne er åpne).
gull-håp Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Programmet der menn drakk smootie fikk også jeg med meg. De drakk smootie daglig i 3 måneder før effekten kom. Tror det tar ca 3 mnd å produsere en sædselle så det stemmer vel noenlunde. Ellers vil jeg anbefale zink og selen for å øke antallet, og så har jeg hørt at E-vitamin og Q10 skal få mere fart på dem. Vi spiser E vitamin og Q10 begge to...
b77h Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 har også fått anbefalt zink, selen og store mengder c-vit fra en som har mye greie på sånt. Men man må starte mer enn 3 mnd før, for cellene produseres så tidlig. ellers lurt for mannen å kutte ned på alkoholforbruket i tiden før. Og spise sunn, næringsrik og ren mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå