Gjest Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Hvordan er det med der jenter..? Er bare 6+3 og en liten kul har kommet...magen er hard og oppblåst(kanskje luft!! hehe..)men mage er d... Kan ikke huske at jeg fikk d sååå tidlig sist,er 6 år siden..
Gjest Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 eg er 9+4 og har fått ein stor kul på magen. folk har begynt å spørr om eg er gravid for det syntes veldig. førstemann viste det ikkje før eg var 13-14 uker. men trur det er mye luft, for magen er mykje større om kvelden enn på morningen så eg må prompe ein del på natta hihi
Gjest Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Nå lo jeg godt!!:-))) Er nok luft her og men klarer søren ikke dra den inn heller..;-)) hehe
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Samma her,8+1 i dag å det er som det sies her at er nok en del luft,men klarer søren ikke å dra den noe serlig inn heller;-) Men klart jeg har noen ekstra kg fra før,men magen har ikke vært så stor,men det sies at man får fortere mage med nr 2,3osv... selv er jeg gravid med nr 3 på 4-5år så det er klart at det må jo sette litt spor;-)
indigomamma Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Hehe ja min mage har blåst ut den også. ser ut som jeg er i allefall 4 mnd på vei. blir lett å skjule dette ja. er 6 uker på vei hehe....luft eller ikke. kan vel ikke samle på så innmarig mye luft heller? ja magen kommer fortere med nr 2-3-4 ...dette er nr 3. så tydeligvis kommer den fort hehe. skulle lagt ut bilder damer
Gjest Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 jeg har også stor mage allerede,og jeg er bare 4+2:D det må være luft for jeg også er større på kveldstid enn på morningen;)
fridamednr3 Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 så godt å høre at vi er flere med kule mage! er 8 uker og har 6mnd mage, spesielt på kvelden..synes jeg får mange blikk på jobb.. og om ikke dette stabiliserer seg må jeg nok fortelle hemmeligheten før planlagt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå