Gå til innhold

Forholdet til bf

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere ting til å gå på gli? :)

Hadde/har dere tenkt ha han med på fødtselen?

Og hvordan gjøre ting etterpå, en baby kan da ikke være lenge uten mamma når den ammer fast...? Han bor rett ved byen, så jeg tenkte at vis han vil kunne han hatt ungen et par timer mens jeg gikk å shoppa eller noe, så han også fikk kjenne ungen sin. Er det for drøyt eller..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har et ok forhold. Han er snill og grei, og vil komme til å stille opp når barnet kommer. Er et par mnd unna fødsel ennå, men han skal IKKE være med. Det blir for merkelig å ha han der, når vi ikke er sammen, synes jeg. Han kommer heller ikke til å få ha barnet alene en dag før barnet er MINST året gammelt. Tror barnets trygghet vil være det avgjørende, og ser ikke at han kan fylle rollen like godt som meg i denne første perioden. Jeg har sagt til han at han skal få besøke oss så ofte han vil, han skal få lov til å trille alt han orker, og jeg vil absolutt ikke stå i veien for at de skal ha et flott far-barn forhold, men noe overnatting blir det IKKE med det første.

Synes ikke det er for drøyt at han passer barnet en stund om du vil stikke innom noen butikker et par timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...