Håper på nytt 34 Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Hei Jeg har en dramatisk historie bak meg. For i underkant av et år siden mistet jeg (vi) tvillingene i uke 23 ved for tidlig vannavgang. Det har vært lange og vonde måneder og den nye lille huleboeren er derfor veldig velkommen. Har allerede vært på tidlig UL og sett hjertelyd og mange bevegelser flere ganger tidligere, men i natt fikk jeg heftige blødninger. Flere store koagulerte klumper og en del tyntflytende blod. Gikk jo selvfølgelig helt i kjelleren, og var kjempe redd. Vekket samboer og fikk etter mange samtaler på sykehus komme inn til legevakten kl 2 i natt. Hadde aldri store smerter, men legen på vakt var også veldig skeptisk. Han hadde ikke mulighet til verken å lytte eller foreta UL. Han var også i kontakt med gynokolog, men det var ikke mulig å komme dit på gjennomgang før kl 9. Det var en kjempe fortvilende situasjon, og vi måtte kjøre den lange veien hjem, og selvfølgelig var det ikke mulig å få ro på verken kropp eller sjel. Småblødninger fortsatte natten i gjennom og det føltes ganske traumatisk å gå på do hjemme hos seg selv. Var kjempe nervøs for at alt skulle "løsne". Men vi møtte opp igjen på sykehuset kl 9, og nok en ny skeptisk sykepleier og lege møtte oss. Det ble foretatt først utvendig UL, og HELT utrolig babyen levde fortsatt!!!!! Helt vill følelse, til slutt fikke jeg også kranglet til meg en innvendig UL. Livmorhalsen var på 4 cm, som er bra vel. Legen mente at det antakelig var morkaken som foreløpig ligger langt ned som har fått en eller annen rift. Fikk beskjed om at dette kan gå bra og at det ikke er noe å gjøre på nåværende tidspunkt, bortsett fra å ta det litt med ro, men leve relativt normalt. Er det noen av dere som har noen råd og anbefalinger, eller beroligende historier å komme med? Vil jeg være dere kjempe takknemlig. Takk for den som ville lese et noe ustrukturert og langt innlegg- fra en som akkurat nå føler meg helt utslitt, men veldig lettet at det denne gang ikke endte verre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå