Gå til innhold

TFK - Rust

gutt 09/jente11/gutt14

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det bare min tfk som ruster på alle skruer og eiker? Ser fort veldig shabby ut :-(.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krom er ikke rustfritt, så fort det blir vått, uten å bli tørket ganske raskt så ruster det... TFK er vel ikke akkurat kjent for sin gode kvalitet heller.. Har selv en TFK Joggster x som har svarte felger, den har fått rustfarge på noen skruer allerede den også, selv om den kanskje bare har vært våt fire fem ganger..

Skrevet

er dette med rust noe man kan klage på, eller er det noe man bare må innfinne seg med. Min vogn er kun noen mnd gammel og ruster bra allerede.....

Skrevet

Kan jeg spørre om alle disse vognene er joggster x, eller om det også gjelder andre modeller (twist og III)? Jeg ville klaget, hvis de bare er noen mnd gamle...

Lykke til

Skrevet

for min del så gjelder det twist, men har lest nå at det gjelder også x.

Er egentlig glad i vognen, men rusten er et ordentlig irritasjonsmoment. Steller vognen etter alle kunstens regler, tørker den når den har vært våt, tørker av støv og skitt jevnlig, smører der det kan smøres og alikevel så ruster det......

Skrevet

vi har joggster x den er nå akkurat 3 mnd gammel.mange skruer som har rustet,

Skrevet

jeg skal kontakte butikken i morgen.mye å klage på når det gjelder den joggster x ikke bare rust..

håper vi får levere tilbake vogna

Skrevet

Sjekk kalesjen din, du, den lekker som ei sil på min.... Heller man litt vann på den så drypper det gjennom på få minutter. I reklamen om vogna står det jo at den er vanntett..

Skrevet

håndtaket er vel den største feilen.

ingen drifsikker vogn akkurat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...