Gå til innhold

Da blir det lap på meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos gyn idag, slapp heldigvis undersøkelse :)

Jeg får ikke mer pergo før jeg har hatt lap - noe som er helt ok siden jeg blir helt rabiat av det om det virker eller ikke :)

Så da er det bare å vente...

I mellomtiden skal mannen min henvises til Purvis, det mente gyn var en god ide..

Så da får vi se..

Begynner å føle at vi har god tid - vi har brukt nesten 2 år nå, så hva gjør et år til liksom..

Gruer meg sinnsykt til lap da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, så fint at dere har kommet dere litt videre da!! lap går fint, har en venninne som tok det og følte seg bare litt mørbanket i noen dager og så var hun fin igjen!! Bra mannen din kommer seg til purvis, der får dere svar på alt dere lurer på. Kan faktisk ikke fullrose dem, de er enestående :)

Lykke til!

Skrevet

Hvordan går det med deg da lillehare?

Skrevet

Hei, vi var i porsgrunn i forrige uke, vi skal ha icsi :) skal i gang med hormoner okt/ nov. Leeenge til, men skal i gang med en pergo kur neste syklus. legen sa det var ok selv om jeg har egen el. Cysten er også borte nå, hadde jo det i forbindelse med el juni/juli...

Gla dere har kommet dere litt videre! Stå på og ikke mist håpet selv om det ser svart ut noen ganger... Har dere vurdert ivf/icsi?? Klem til deg :)

Skrevet

Så bra da!!!

Det går fort til oktober nå, bare vent og se :)

Vi har vurdert det ja, og det er et alternativ..

Men gyn min vil prøve dette først - finne ut hvor det stopper seg før vi går videre.

Og det er jo ok :)

Skrevet

Jeg var til laproscopi i september -08, og rett etterpå ble jeg gravid:) Og det er vist ikke så sjeldent at det skjer, når man setter inn kontrast spyler man opp trange partier:))))

Håper det samme skjer med deg:) Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...