Gå til innhold

Skravle uke 34

Anbefalte innlegg

Så jenter? Hvordan går det med dere?

Her i huset går det ganske bra. Driver å funderer fælt på navn på den lille gutten som har bosatt seg inni magen min, men finner liksom ikke noe som passer! Bra det er en god stund til han kommer ut!! =)

Og i mellomtiden så er det nok storebror som tar mye av oppmerksomheten. Han ble 2 år på torsdag, og det blir feiret i 3 helger på rad! Han fikk ny stor-gutt seng av oss i gave, og innkjøringa av den har gått over all forventning! Legger seg uten noen problem, og har fått plass til enda flere bamser enn før!!

Ellers så gleder jeg meg til BIM-treff på torsdag! Håper mange av dere også kommer! Blir spennende å se magene deres, og å høre hvordan dere takler alt som følger med ett svangerskap! =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140530204-skravle-uke-34/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig helg :)

Skal si jeg hadde en utblåsing på jobben i dag. Da fikk han jeg jobber sammen med merke en hormonell kjerring, hehe. Han begynte å mase om at jeg ikke hadde gjort ting som var i stillingen min. Skal helst klare å gjøre en 100% stilling på den tiden jeg er der 50% og det er umulig. Det fikk han klar beskjed om. Pleier å ta ting i en rolig tone hvis jeg er uenig i noe, men i dag løp hormonene løpsk når jeg fikk den beskjeden. Skal si at han ble ydmyk etter den utblåsingen, hehe.

Vil takke de som var på treff i går for en kjempe koselig kveld. Gleder meg til å treffe dere igjen :)

Ha en fin helg alle sammen og kos dere masse :)

Hehe...man skal ikke kødde med oss gravide :D

Ja,det var veldig koselig med treff!!! Gleder meg til neste gang...eller om noen av dere blir sykemeldt,så kunne vi kanskje ta en kaffe tur i byen en dag...Har rolige dager etter skattelita er levert i barnehage.

God helg til alle

Absolutt ikke, hehe

Hvis vi hadde tatt etter kl 12.30 så hadde jeg hatt mulighet til å være med. Jeg er 50% sykemeldt ut neste uke. Får se om legen sykemelder meg videre eller om jeg må begynne å jobbe mer. Holder en knapp på at jeg får lov til å gå 50% sykemeldt ut septermber også. Jeg vet at Are sweet ... hadde lyst på et dagtreff. Kan sende henne en pm.

Hadde vært koselig med et dagstreff også, ja! Jeg har senvakt mandag og tirsdag, så da møter jeg gjerne noen for en kopp kaffe eller no'!

Skal dessuten til legen på mandag, og da skal jeg spørre om noen prosent sykemelding for jeg blir så sliten på jobb..... =(

Ja,men da kan jo treffes en av de dagene ;) Og når det gjelder sykemelding,så fikk jeg sånn inntrykk at det er veldig lett å få mens man gikk gravid :D så det skal nok ordnes for dokker begge...

Det er viktig å ikke overdrive,slik at vi ikke får desember barn...hehe...

Annonse

Jeg fikk iallefall 40% sykemelding, så nå har jeg fri tirsdager og fredager også. Skikkelig deilig! Kjente jeg var kjempesliten etter jobben i går, og da var det fint å tenke på at jeg skulle ha fri i dag. Har faktisk skikkelig fri i dag, siden Gubben er borte på kurs til torsdag, og sønnen min er hos besteforeldrene til i morgen! Så i dag kan jeg faktisk gjøre akkurat hva jeg vil! Juhu! Vet ikke sist det har skjedd!!!! =)

*flire* ;) Da håper jeg dagen din blir fullkommen med bare deg og dine ting:)

Jeg tok meg tid til å snike meg inn her for å se om jeg fant noen fra torsdags treffe, og jaggu meg fant jeg noen, hehe:)

Jeg har muligheter for å treffes vær dag på dag tid, uten om onsdager. Da er jeg på møte. Men det er stort sett fra 12.00-13.30 ca. Pluss minus. Møtene er på Grunerløkka.

Ellers så sees vi gjerne igjen. Bare hyl ut om tid og sted, hehe:) Å ikke glem at jeg egentlig tilhører terminklubb desember, om jeg skulle glemme å titte innom januar klubbe;)

Vi hørs:)

Barnehagen er stengt den dagen, for det er planleggings dag. Men så sant det ikke er noe problem om jeg tar med lille frøkena mi, så kommer jeg også:) Hun pleier å ha sin sove stund sån rundt halv 12. Så da passer det i vert fall perfekt for min del;)

Skal vi møtes på kafeen i 3.etg på Glassmagasinet? Husker ikke hva den heter, men de har veldig gode kaker der..... Hihi!

Kl 12 for eksempel? Tror ikke vi trenger reservere bord der, bare stiller opp. God plass for barnevogn også, AreSweet!

Eller har noen et mer spennende forslag? Er liksom så sjeldent jeg er ute på kaffe i byen.... =/

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...