blirjegsnartmamma Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Var hos gyn idag, slapp heldigvis undersøkelse Jeg får ikke mer pergo før jeg har hatt lap - noe som er helt ok siden jeg blir helt rabiat av det om det virker eller ikke Så da er det bare å vente... I mellomtiden skal mannen min henvises til Purvis, det mente gyn var en god ide.. Så da får vi se.. Begynner å føle at vi har god tid - vi har brukt nesten 2 år nå, så hva gjør et år til liksom.. Gruer meg sinnsykt til lap da!
Gjest Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 dette gåpr bra vettu et skritt i riktig retning. nå får du ihvertfall blåst ut egglederene før du begynner på pergo, slik unngår du sikkert å bli gravid utenfor livmora... (som jeg ble med pergo og ingen lap) selve inngrepet kommer du deg fort etter .. gi det et par dager, så er du frisk og rask igjen! Håper virkelig det ordner seg for dere nå... dere har jo prøvd en stund!
blirjegsnartmamma Skrevet 18. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2009 Tusen takk adine Går no bra, synes bare hele narkose greia er skummell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå