MrsL1 Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Nå er det påtide å få vite hvordan det ligger ann i magen, etter tom fostersekk for 2 uker siden. Alle nerver står i høyspenn og jeg har kjempe vondt i magen! Kan ikke huske sist jeg var så nrevøs!! Men krysser fingre å tær. (Og ja, jeg vet noen er blitt redde for å snakke om disse tingene nå, men vet dere hva? Dette er en del av mitt og mange andres 1. tri og det er vi alle i vår fulle rett til å dele!) Lykke til du og Anna(husker ikke resten) men du hadde vell UL kl 8, så spent på å se hvordan det går med deg og når jeg kommer hjem. Huff, jaja, sambo venter så påtide å hoppe i det:/
monkri mamma til 4 Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Lykke til... skal krysse alt j har..
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Lykke til:) Krysser fingere og tær for der! Skal selv på ultralyd om 9 dager...
Molait Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 Masse lykke til!! (og en del av innleggene i det siste har vel vært ymtet mestpå de som det faktisk ikke er noe med, ikke de som har en grunn) Håper alt går bra!!
MrsL1 Skrevet 18. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. august 2009 Jaja... da var jeg hjemme... På ahus ble det bekreftet MA, fikk en pille jeg tok i dag, og 4 stikkpiller til torsdag.... Jeg må si meg litt skuffet over ahus altså! Etter bekreftet MA, ble jeg sendt ut på venterommet igjen, der satt jeg å gråt litt av å på i 30 min før jeg fikk komme inn til sykepleier og få pillen... synes ikke man skal trenge å vente etter en sån beskjed men få alt på en gang liksom.... Endelig hjemme igjen nå da, så får vi se om jeg ikke kan overtale min kjære til at jeg får komme tillbake snart:p Takk for alle lykkeønskninger <3
frøkenmilla Skrevet 18. august 2009 #9 Skrevet 18. august 2009 Det var kjempetrist!!!!!!! Jeg er helt enig med deg om ahus. De kunne tatt seg bedre av deg i en sånn situasjon. Man sender ikke ut noen på gangen da. Jeg håper dere prøver igjen og ser lys i tunellen. Igjen, det var kjempetrist. Lykke til med videre prøving (om din bedre halvdel er med).
Zeke Skrevet 18. august 2009 #10 Skrevet 18. august 2009 Uff ikke noe morsomt å høre ikke nok at du "mister" men blir behandla på denne måten er uprofft. jeg gikk gjennom det samme som deg men jeg fikk oprasjon i dag jeg da, blei operert klokka ett i dag var 8 uker på vei, det var aldri snakk om piller, det blei satt opp time med en gang. Heldigvis, vil ikke oppleve dette hjemme. å fikk kjempe oppfølging heile tiden. sender en kjempe stor klem til deg. klem
* * felicia** Skrevet 18. august 2009 #11 Skrevet 18. august 2009 Så utrolig trist. Sender deg all verdens trøstetanker, vet hvor leit det er. Ta godt vare på deg selv. Klem
kattemamma Skrevet 18. august 2009 #12 Skrevet 18. august 2009 Uff da, det var dårlige nyheter Og veldig dårlig av dem å behandle deg slik når man går igjennom noe sånt. Kunne godt ha tatt bedre vare på deg ja! Sender deg mange trøsteklemmer!!!
AnnaA+T Skrevet 19. august 2009 #13 Skrevet 19. august 2009 Hei MissL1.. Det samme skjedde med meg..Fikk konstatert MA i går og fikk med meg en stikkpille hjem.. Jeg tok den i går ca10.30..Begynte med kramper og sånn i 17 tiden..begynte å blø littefrann, og så stoppet det opp :( Så nå må jeg vente i 3 (!!!) dager for å se om det begynner å blø igjen...og hvis ikke må jeg opp på sykehuset igjen å få ny cytotec... Er rett og slett dritt lei nå. Vil bare bli ferdig med dette ..Phuuu.. Så trist å høre at du også fikk konstatert MA..Håper du har det etter forholdene bra.. Vi får tenke at neste gang går det sikkert kjempe fint!! Vi er jo heldige begge to som har barn da.. Det er hvertfall min stooore trøst nå. En heerlig lita tulle på snart 2 Trøsteklem fra meg
MrsL1 Skrevet 19. august 2009 Forfatter #14 Skrevet 19. august 2009 Hei Annasverden #2! Det høres jo helt forferdelig ut! Jeg fikk 4 (!) Stikkpiller som skal taes i morgen, også fikk jeg en som skulle svelges på sykehuset for å mykne opp livmorveggen og gjøre den mere motakelig.... Synes det var rart du bare fikk en, og tok den med en gang? Dette er jo min 2 gang på disse pillene og sist var det akkurat det samme. Håper det kommer igang igjen så du slipper en tur inn igjen! Ja, det å ha barn er en stor trøst, her har jeg en liten på 11 mnd som sitter å deler en appelsin med mammaen sin i skrivendes øyeblikk;) Og snart skal jeg ut å hente en førsteklassing på sfo. Så med skolestart og masse spenning disse dagene har det vert mye å glede seg over også Det at man har barn trøster jo på mange måter, man vet jo at man kan bere frem, så da var det fosteret og ikke oss det var noe galt med. Jeg ville jo heller ha mistet nå, enn å måtte ta en senabort i 16 uke eller senere, eller føde et barn med store missdannelser eller sykdommer! Vi har bestemt oss for å vente litt med prøvingen på nytt, denne var ikke planlagt og egentlig passer det ikke sån kjempe nå. Klart, om lille hadde klart seg hadde den vert mer enn velkommen i hele familiens øyne, men når den ikke er der er det greit å vente litt. Vi snakker om å prøve til våren 2010 eller noe=) Bra du klarer å tenke posetivt, alt ordner seg nok, hvem vet kanskje treffes vi her inne igjen;)
♥gullegull08♥ Skrevet 19. august 2009 #15 Skrevet 19. august 2009 Var der for ca 4 uker siden og måtte gjennom det samme.. MA i uke 10.. Må si meg litt enig med det med ahus, men var ikke ventetiden som var den værste for meg men å sitte inne på venterommet og se på de glade fornøyde parene som kom inn med store flotte mager og vite hvilken "hemmlighet" jeg bar på ,det var vondt.. Lykke til , føler med dere!
MrsL1 Skrevet 19. august 2009 Forfatter #16 Skrevet 19. august 2009 Ikke sant, det og! Men den er vanskelig å unngå, men det er flere ting jeg hang meg opp i her altså som jeg har kommet på litt etter på: Det var en student som undersøkte meg, som virkelig ikke ante hva hun gjorde! Det var smertefult og tok LANG tid! Joda, jeg skjønner at disse må lære de og, men jeg lå der å ventet på et meget viktig svar! Var så glad da legen tok over! Når jeg fikk beskjeden gjorde jeg mitt beste for å ikke knekke i sammen, men da klærne var på å jeg satt meg i stolen trillet bare tårene. På den tiden legen forklarte meg hva som hadde skjedd/skulle skje hadde hunFIRE lange tlf samtaler og lot seg avbryte 2 ganger! Dette var helt forferdelig, følte meg så overflødig der jeg satt liksom! Jeg tror nok alle disse med de flotte magene skjønte godt hva min hemmelighet var. For da jeg så min kjære sitte der og vente på en god nyhet knakk jeg bare sammen i tårer. Trengte aldri si noe til han selfølgelig, men tårene rant og hulkene var en liten stund umulig å holde tillbake. De burde iallefal hatt et eget rom man kunne vente på, ikke trenge å sitte der å se andre kose med magene sine, og være flau fordi man ikke klarer å holde tårene tillbake... syntes det var en fæl opplevelse i sin helhet! huff, alltid hatt mye bra å si om ahus, men denne gangen ble jeg skuffa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå