Gå til innhold

Ultralyd ferdig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jenter....nå er ul overstått og gjett om det var gøyt.I magen bor det en lite gutt.....sååååå gøyt da......gled dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå gratulere så mye me en liten prins i magen:):) ska på UL i morra og glede mæ sinnsykt masse, håpe litt på gutt her oxo, da mine søsken bare har jenter, så den vordende morfar ønsker seg en liten me tut som han sier hehehe:) men e gla uansett hva d blir da:)

Skrevet

ååå så gøyt da....du må fortelle hvordan det går da....kjempespennende ikke sant:)

Skrevet

var på ul på mandag var kjempe moro. trodde det var vanskelig å se ting, men så alt:) venter en liten frsik gutt. gled dere:)

Skrevet

Ja da var UL overstått her oxo og gjett om æ e gla, for i magen min bor d en liten Prins:):):):) så nu e morfar super happy. Broren min og fruen var oxo på UL i dag (de har termin 3 uker før mæ) og der var d oxo en gutt så morfar er helt i 100 nå. Han lurte på om han kunne bynne å handle traktorer nå hehehe:) Æ å min kjære måtte bare på ikea i dag og kjøpe den blåe mammut sprinkelsenga i dag hihi den va kjempe tøff:):):) LYKKELIG:D:D:D

Skrevet

Gratulerer så mye! Jeg var på tirsdag og får også en gutt!!:) Det er utrolig mye gutter som blir født i januar 2010 må jeg si...? :)

Skrevet

Gratulerer så mye til alle sammen! Blir gutt her også :)

Skrevet

Herregud kor artig med alle de her guttan:)

Kor bor dokker alle sammen, kanskje vi e i nærheten av hverandre? Æ bor i Trondheim:)

Skrevet

Var på UL på tirsdag, og her er det også gutt. Det er koselig å se at det er i orden der inne, og at han spreller og har det bra. Og storesøster og storebror ble veldig fornøyde da de fikk høre at de fikk det som de ønska seg med lillebror....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...