Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Var nylig på en fest med folk i begynnelsen av 30-åra hvor noen satt på Milli Vanilli "Girl you know it's true". Det var skikkelig ice-breaker, alle sang med mellom latterhikstene..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Dr.Alban... He he. "What is Love" med Haddaway.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 jeg hadde kjøpt den nye cden som har kommet nå. bare de beste fra 90-tallet:) maaange klassikere der altså! tre cder i en er det:)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 70-, 80- og 90-talls kvalitetsrock slår også an hvis publikum er rocka og kvalitetsbevisst: Led Zeppelin, Metallica, The Cure, The Smiths, Bruce Springsteen, Nirvana, REM. Jackson five og Michael Jackson! Og norske rockeklassikere som Dumdum, DeLillos, Raga, Jokke, Åge Aleksandersen, litt avhengig av hvor i landet dere kommer i fra.
Dunder Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Blondie Dandy Warhols A-ha N.E.R.D The Killers Madonna GoTan The Beach Boys Artic Monkeys Bertine Zetlitz Blur David Bowie Goldfrapp Turboneger Trenger jo ikke bare være gammal musikk, mange i 30- og 40-åra som hører på Jusitn Timberlake også. Bland flere tider, og ha med nåtidsmusikk også.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 Tusen takk for tilbakemeldinger! Skal ha stor fest og skal møte mange av min samboers venner for første gang. Er skikkelig nervøs og vil gjerne ha noe bra musikk i det minste... Tror smaken er veldig variert, det samme er gjestene. Men å kjøre på med 80-90 tall hits tror jeg er en god idè. Laster ned for hele livet på i-tunes. Blir jo ruinert av dette.. he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå