Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Faktisk ene jobben eg har søka på eg kunne tenkt meg og!! Resepsjonist på et lite hotell her Åååh!! Krysse fingrene for meg jenter!!!! Skjer mye på ein gang denne uka gitt...har et høygravid marsvin, gyn time i mårra, jobbintervju i dag og rett etter timen i mårra, så e det avgårde kåre på bobiltur!! *phew* Eg må sei det at angsten min har tatt et kraftig steg tilbake etter eg mista jobben. Så aldri ta det for gitt, folk, at kjipe ting som skjer e kjipe! Som oftest står neste dør åpen, e bare litt kamuflert innimellom
nicki82 Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Av og til har jeg også den følelsen av å gå rett vei med bind for øyne. Litt omvei og noen skrubbsår må til You can do it!! Lykke til på intervjuet:) Krysser alt for at jobben blir din!!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 ojojoj:-) dette går bra skal du se:-) lykke til,jeg krysser fingrene for deg:-)
Nufsa Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Så bra!! Lykke til på jobbintervju og med marsvinfødsel:-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 OI så spennende. Skal krysse alt jeg har for deg. Masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå