Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Er det noen andre? Gleder meg. Har ventet lenge nå. Hvordan er det å få et høst barn?
angora Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 ja går sterkt ut fra det her også, hvis ikke vi begynner litt føre jul.. har også den samme tanke om høstbarn, er det ikke noen som har noen gode erfaringer...(kunne jo egentlig sterkt ønske meg et vårbarn da) så er interessert i noen positive sider ved høstbarn
blond og blid straks fødeklar Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Vi tenker å vente til februar, og jeg gleder meg veldig! Da vil det bli ca 2,5 år mellom de to minste, og det tror jeg blir fint!
Lille persille* Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Det blir vi også! Gleder oss masse, men er veldig spent. Vår første barn Jeg lurer også på hvilke fordeler det er meg høstbarn! Hvor gamle er dere da? Jeg er 29.
blond og blid straks fødeklar Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg er 31 år. Og har to jenter fra før:)
lillevanilje Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 januar her også. 25 og førstegangsprøver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå