Gå til innhold

Hjelp!hva gjør jeg nå?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært til forundersøkelse,gjorde ikke følelsen noe bedre etterpå,satt opp time til kirurgisk inngrep,har en uke og tenke over det.

Var hos jordmor etterpå,trengt noen og prate med,hvis jeg er i tvil,burde jeg ikke gjøre det,vil angre veldig,sa hun.

Hver gang vi prater om det hjemme,blir det vanskelig,vi føler så ulikt,han sier hvis jeg kommer med løsninger på økonomi,praktisk,hvordan vi skal få det til,så går det bra,men jeg har ikke helt klart de tingene,da vi har en inntekt,fordi jeg gikk på attføring tidligere,har vært slitsomt og få det til og gå opp,og med de to minste på 1 og 2 år i barnehage,ser jeg for meg at vi må ta de ut fra den i januar kansje,og gå hjemme med to små,itilegg til magen,kan bli tøfft.

Men klarer ikke tenke på at det er grunnen til og ta abort,er så lei av og ikke få tatt ett valg,alt føles bare grusomt,vil jo ikke at familien skal bli ødelagt av dette,ønsker bare og glede meg,men konsekvensene kan bli store uansett hva man velger,fint om noen har noen synspunkter som kan hjelpe,vanskelig og tenke klart akkurat nå.

Fortsetter under...

Det er vondt å lese om den situasjonen du står ovenfor. Dessverre kan jeg ikke gi deg noen svar på hva som er best for deg. Men jeg tror jm har riktig i det hun sier. Samtidig kan ikke barnet leve på luft og kjærlighet. Kan du ikke kontakte NAV eventuelt og høre om hva som finnes av støtte økonomisk for eksempel. Jeg tror dere fint klarer å fostre et barn til, alt går bare man er villig til å være løsningsfokusert. Men forstår at man ikke vil leve etter en usikker mnd inntekt og bekymringen om neste mnd går rundt. Uansett jeg ønsker deg lykke til med valget og håper du gjør et valg som føles riktig for deg. Det er tross alt i din kropp hjertet slår.

Takk,for svar,vi har endelig blitt enige om at det beste for oss er og beholde det,tanken på og ta det bort føltes tyngre,så det er en lettelse,nå kan jeg begynne og glede meg,blir noen utfordringer,men de skal vi klare sammen,det er en lettelse når man har tatt valget,så nå er jeg klar for de neste månedene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...