Gjest Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Noen som vet om blodprøver kan påvise HcG i kroppen tidligere enn CB ol? Synes også det er litt skremmende at det er så store forskjeller i utslag på "hjemmetestene". CB viste gravid 2 ganger, samtidig som en billigtest ikke viste g! Hehe ja jeg sjekket MANGE ganger:-) Kanskje vi skulle starte med terningkast på graviditetstester her og sende inn til forbrukerinspektørene hehe....
MK73 Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Ja, en blodprøve forteller deg eksakt hvor mye HCG du har i blodet. En urintest gir bare utslag hvis HCG-nivået ligger over grenseverdien som testen slår ut på.
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Billigstrimmel ga ikke utslag paa meg foer jeg var 6 uker paa vei........ Mens cbdigital slo ut med midt paa dagen urin..... Saa billigtester kan du faa billig av meg!! Haha....
081013 Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 var hos legen mandag, testen der var negativ, tirsdag morgen tok jeg test med billigest strimmel, svak positiv. hos legen igjen i dag var den positiv. ved forige graviditet viste billigtestene positivt 3 dager før cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå