Gå til innhold

keiserinnen vår er kommet. mitt ks..

Anbefalte innlegg

11.08 kom hun m planlagt keisersnitt.

Tok 2.5 timer med operasjonen. Til dere som har mulighet til å føde vanlig annbefaler jeg det.keisersnittet mitt var planlagt grunnet at jeg var operert før myoner for endel år siden. Heldigvis planlagt. ellers hadde det gått ille. livmoren hadde vridd seg 90 grader, det var sammenvoksninger,mange, det første operasjonslegen så der livmoren skulle vært var en eggleder og en eggstokk...babyen var inntullet noen ganger i navlestrengen, mistet 2 liter blod..hadde epidural men ble lagt i søvn. ..ord som kritisk og livstruende er ikke en beskjed du vil høre. Dette tar tid for kroppen å ta igjen..

Har dere angst for vanlig fødsel og ingen mulige komplikasjoner så vurder nøye om dere faktisk vil gjennom en operasjon..det er tøft det også.Snakk mye m lege og jordmor..

Resultatet sitter jeg med på fanget og hun er helt nydelig. Nå skal vi ta livet masse m ro og prøve å komme oss alle sammen.

Det blir med denne ene ,men vi skal kose oss og skjemme henne litt ekstra bort innimellom:)

Anonym

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...

Gratulerer med jenta :)

Er enig med deg at de som har mulighet til å føde vagialt burde det.

Jeg måtte ha ks. Hadde jeg hatt valget hadde hun blitt født vanlig.

Vannet gikk i uke 33 etter ett svangerskap med mye komplikasjoner.

Det som gikk galt under mitt keisersnitt var at de ga meg for lite bedøvelse så kjente når de sydde meg igjen.

Det mer alvorlig var at jeg blodforgiftning.

Blir ikke flere her heller. Tør rett og slett ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...