ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Jeg slutte med ovennevnte pille for en måned siden, men har ikke ennå hatt menstruasjon. Noen som vet hva som er vanlig tid å bruke på å få den tilbake? Leste et sted på nettet at ett år var helt normalt? I så fall burde lege opplyse om det før den skrives ut? Takk
pagoda m/ny spire Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 var også uten mens over en mnd etter jeg sluttet på cerazette! enig at det burde opplyses om dette, i hvertfall på pk.vedlegget! snakka md lege om uteblitt mens og hun sa, så lenge en er frisk i utgangsp. så er det ingen grunn til at en ikke skal få mens etter hvert!! normalt at det tar tid etter pilleslutt!!! gjerne et år! men da får en hjelp til å sette det i gang...
nina-ballerina Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Tok meg 4 mnd fra jeg sluttet til jeg fikk mensen. Men det tok meg 9 mnd forrige gang jeg sluttet på pillen (trionetta) til jeg fikk mensen. Tror nok det er veldig individuellt. Noen får den etter kort tid, mens andre må vente og vente...
Snupi27 Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 jeg tror oxo det er veldig individuelt.. jeg sluttet oxo for en mnd siden og mens er ikke kommet tilbake, sist tok det 6 mnd til jeg fikk den tilbake.. da brukte jeg yasmine.. så vi må nok bare vente =)
ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 18. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2009 Ja, ja. Håper det ikke tar så lang tid. Jeg har forresten hatt veldig ømme eggstokker de siste dagene og føler meg ganske oppblåst. Kanskje det er et tegn på at eggstokkene våkner til live igjen
-68mamma Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Slik har jeg også hatt det i det siste. Sluttet med Marvelon for 40 dager siden og har siste 10-12 dagene vært oppblåst og hatt veldig mye verking i underlivet. Det er liksom "hardt" og ømt i hele området under navlen. Har ikke fått noen "vanlig" mens enda og tester negativt på gravid. Aner ikke om jeg har hatt eggløsning, prøver å tolke sekret men det er enten tørt eller lotion-aktig, så jeg aner ikke når jeg kan forvente mens. I dag ringte jeg gynekoloen min for å høre om hun kan ta en blodprøve eller UL for å se hvor i syklusen jeg er - og om det er noe EL på gang. Men vet ikke om det er mulig - hun skulle ringe meg tilbake imorgen.
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 Jeg sluttet med Cerazette for 2 mnd siden, Fikk første mens som vanlig, men ikke fått mens nr 2. Er nå 1 mnd over den dagen jeg skulle hatt mesn nr 2.. Går vel sin tid å komme back i gamet etter prevansjon. Det jeg lurer på er om det nå er mulig å bli gravid?? Aner jo ikke hvordan syklusen min er nå, når jeg har EL osv. Har utflod, litt tykk, kremete men vet ikke om dette er tegn på EL eller ikke. Litt verk i korsrygg og eggestokker.. Men neg el-test og gra.test.. sjønner lite av alt for tiden.. legen også. men kan jo ta sin tid, elv om en ikke eier tålmodighet i det hele tatt ;-))
ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 28. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. august 2009 Hvordan går det med dere Cerazette jenter? Har noen kommet i syklus igjen? Snart 6 uker siden jeg sluttet og ingen antydninger ennå. Bare veldig ømme eggstokker. Tok en test i dag, men den var desverre negativ Nå har jeg bestemt meg for ikke å teste igjen på leeenge. Tror all denne undringen og testingen virker inn på prosessen.
Snupi27 Skrevet 29. august 2009 #9 Skrevet 29. august 2009 hei =) jeg fikk igjen tr for 4 dager siden så jeg er ganske fornøyd nå. får håpe den kommer til riktig tid neste gang og.. så denne gangen ventet jeg bare 4 uker istedenfor 6 mnd. hehe.. =) skjedd noe med dere andre?
-68mamma Skrevet 29. august 2009 #10 Skrevet 29. august 2009 Jeg har enda ikke fått mensen tilbake....50 dager nå. Skal til UL hos gyn på mandag - hun sa hun kunne ta hormonprøver og se på dem og UL om jeg har EL enda, eller hvor jeg er omtrent i syklusen. Ganske spent.... Håper alt ser greit ut.
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 29. august 2009 #11 Skrevet 29. august 2009 Hei =) Ingen tante her i gården heller... Uff, så lei av og vente. Ikke hat mens på over 2 mnd, så nå må vel den forbaskede tanta komme snart. Aldri vært så etterlengtet før!! Tok en test i morgest fordi jeg skal i bursdag i kveld, den var neg... Kan iallefall drikke litt da, selv om jeg vil holde meg mest mulig unna alkohol siden jeg prøver. Men kanskje TR drar seg tilbake om jeg tar en kveld uten å tenke på noe som helst med prøving og mens og gjøre?? Hehe, vi får håpe det :-D Skal heller ikke teste på leeeenge! Vi får vente til vi har så sterke symptomer at vi bare MÅ! God helg jenter ;-) Nå drar jeg på jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå