Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er helt ny her inne og jeg hadde ikke engang hørt om Nordica før jeg beynte å titte her i kveld. Har allerede vært på journalsamtale på Storken, men jeg ser at prisene er nesten dobbelt så høye ved inseminasjon ved Storken, i forhold tl Nordica. Er det noen som har vært begge stedene og kan si noe om hvor de hadde det best/ble best mottatt/hevm som var mest profesjonelle/hyggelige osv.

Takk og god natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Stork10 og velkommen til oss!

Jeg har bare vært hos Nordica, men har vært lenge her inne, så kan si litt om noen forskjeller.

På Stork får du mer omsorg rundt selve inseminasjonen, du kan velge musikk du vil høre på og det er ro rundt deg. Mer seremonilignende kanskje. På Nordica er du mer på en klinikk, det er fort inn og nesten enda fortere ut igjen. Det er lite åpenhet for spørsmål når du er der, for alt skal gå så fort. Men de er slett ikke uvennlige, bare effektive.

En annen forskjell er at dersom det er noe galt med deg som gjør det vanskelig for deg å bli gravid, så er Nordica en legedrevet klinikk. Det betyr at de kan foreslå medisiner, skrive ut medisiner og gi deg hjelp på det området.

Søk ellers opp Tarzan06s innlegg fra 27.07 her inne. Hun spurte om det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...