ønsker2små Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 ...hvilken dag hadde dere innsetting??? skal på ul dag 13... og er veldig spent på sånn ca når etter det det blir?
melina, glad mamma Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Jeg startet på Progynova 20.desember, og hadde innsetting 5.januar. Det blir vel 16 dager. Men hadde fått innsetting dagen før om det ikke hadde vært søndag.. Jeg var på UL den 2.januar, så det blir samme som deg ) Lykke til! Hos meg resultertet det i to vakre jenter som jeg storkoser meg med nå. Håper det beste for deg også )
Isopora Gravid♥ Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Jeg har innsetting i mårra Jeg var på ul fredagen, dag 9 så innsett blir på dag 13. er ikke det litt tidlig egentlig? Spennende det her
melina, glad mamma Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Hei Isopora Jeg tror ikke det er for tidlig. De ser jo etter på UL om slimhinnen er tykk nok og klar for ett befruktet egg, så da var nok alt i skjønneste orden da de sjekket deg! Igjen, masse lykke til i morgen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå