pityriasis Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Jeg fant ut at jeg var gravid for litt over en uke siden, og er trolig et sted mellom 5.-6.uke. (Litt usikker) De siste dagene har jeg regelmessig ubehag/murringer i underlivet og noen ganger i ryggen, og er hele tiden LIVREDD for å begynne å blø. Hjelper ikke mye at jeg har VELDIG mye mer utflod enn vanlig, og at det dermed hele tiden føles som om jeg blør... Har i tillegg behov for å tisse minst 1x pr time døgnet gjennom, og blir lettere nervøs hver gang fordi jeg er så utrolig bekymret for blod. Jeg vil ikke abortere! (Er selvsagt de færreste som vil det...) Er det andre som har det slik? Noen som har noen råd/tips? Vurderer å bruke bind hele tiden, tilfelle jeg plutselig skulle begynne å blø. Aner ikke hvor "plutselig" det egentlig skjer, jeg? Og er slike murringer normalt? Føler meg skikkelig "tung" rundt skjeden, liksom. Eller kan det være et tegn på SA?
☆EkM Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 økt utflod, og murringer har jeg også hatt leeenge nå. går mot slutten av uke 6. Økt utflod er visst helt vanlig, og det samme er murringene.. =) de murringene begynner heldigvis å avta nå =) Tror du kan ta det med ro!
idamamma-00 Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Hadde det akkurat som deg i uke 5-6, det går over etterhvert - den følelsen av at det sikkert ramler ut snart;) Er i uke 8 nå og har fortsatt økt utflod og murringer som kommer og går + KVALM heeeele tiden!!!! Den sitter nok bedre enn du tror og føler;))
Molait Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Murring og økt utflod er veldig vanlig. Og stikk i siden på magen. Gjerne ekstra når du nyser, reiser deg o.l. Utflod er ofte mer og tykkere og personlig...snakk om å nyse med dåsa! Skulle tru en hadde snørr i trusa til tider!! hehe detaljer er snasent;)
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Murringer er vanlig, det er bare livmoren din som strekker på seg for å lage plass til det lille, voksende vidunderet du har inni der. At du tisser ofte er også et helt vanlig tegn på graviditet. Det er stor aktivitet i magen din nå, og det vil det mest sannsynlig være frem til du står der om 8 mnd med en nydlig og frisk baby i armene. Lykke til og ta godt vare på deg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå