Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå kom den stygge tanta påbesøk... el for 13 dager siden, første gangen jeg fant den etter pillebruk.

eneste positive er at syklusen ble nå 34 dager, har ligget på ca 36.

så om 3 uker er det bare å prøve igjen, sukk.

hvorfor skal det være så vanskelig?!

jeg har en sønn på 2,5, vært gravid 3 ganger. en MA for 4,5 år siden, en frivillig abort i november i fjor. kan det ha noe med saken å gjøre?

jeg burde vel ikke klage, er jo kun 1pp med eggløsning.. men allikevel..

denne prøvetiden er langt i fra spennende å magisk, synes den bare er ett jævla pes. mest lyst til bare legge meg ned å grine!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære deg!

Vet det er vanskelig å tenke positivt nå, men tenk på at nå har du en skikkelig syklus, vil få EL til rett tid neste mnd og da er jo sjansen stooor for at du blir gravid! Dessuten kan en ofte få mens i tidlig gravidiet så det er jo ikke umulig at spiren er der fordi..

jeg venter selv på tanta, og kunne ønske jeg bare fikk den så jeg kan "starte på nytt". Hadde pilleslutt for 2 mnd siden og hatt kun en mens siden.. 4 uker over IKM nå! Hvor lang tid gikk det med deg før du fikk mens?? Trenger virkelig hjelp og råd! Kan da ikke ta så forbaska lang tid!? :(

Vi kommer nok til å få et 2010-barn begge to, og det er mitt mål :-D

Skrevet

våknet opp med mensen i dag, så tung og lei dag dette har vært.. Vet hvordan du har det, vi får håpe det er vår tur neste gang..

Verdens beste klem til deg!

Skrevet

babydream:

går mye bedre i dag, vi får bare prøve igjen. slutt med el-tester og grav-tester før tiden, bare bortkastet. mensen kom på samme dagen forrige mnd, bare noen få times mellomrom. så det hjeler litt å tenke på at nå er sykluasen normal, og jeg har endelig fått el.

jeg sluttet på pilla i slutten av januar, etter 2 mnds bruk. mensen kom da etter 3 dager.

feb: 31 dager

Mars:31 dager

april:38 dager ( var alvorlig syk)

juni: 34 dager

juli:35 dager (mens om natta)

august: 34 dager (mens sent på kvelden)

så er nok pga jeg har vært syk det ble bare tull. lette etter el forrige mnd, men fant den ikke. fant den nå, og da regner jeg med at alt er ok. lange sykluser, men alt er nok ok.

så nå tar vi det som det kommer, jeg kommer nok ikke tl å være så aktiv på BI, bare titte innom iblant. merker jeg blir stressa, av å se alle bli gravide en etter en. unner sewlvfølgelig alle det, men man vil jo så gjerne selv og.

det blir nok 2010-barn på både deg og meg :)

sender en stor klem tilbake til deg jenny-penny!

neste mnd skal det klaffe :D

har du barn fra før? lenge siden du slutta på pilla?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...